Tuesday, January 8, 2013

Tip na darček!

Plánovala som si kúpiť tekuté mydlo. Vbehla som do môjho obľúbeného Tesca a zbadala som tento utešený balíček. Z výrobkov Fabulous som si už dávno chcela niečo zadovážiť, už iba kvôli super baleniam. Veľmi sa mi páčia tie ich retro obrázky no a o to viac som sa potešila, keď som zbadala toto tekuté mydlo, dokonca aj s mliekom na ruky na malej keramickej miske, ešte aj v zľave! Ale samozrejme, musela som to najprv ovoňať, bude to predsa len na umývanie a ja nechcem mať smradľavé ruky. A vonia krásne ovocne, aj mydlo, aj mlieko. Obe sú 200ml a za cenu 3€ aj nejaké drobné sa to fakt oplatí!
Mlieko je hustejšej konzistencie, asi ako krém , za chvíľku sa vstrebe, vôbec nezanecháva mastné ruky,je dosť parfémované, takže krásne prevonia ruky, ruky zanecháva jemné, no nejak zvlášť nehydratuje.
Ako som sa tak na to doma pozerala, napadlo ma, že by to bol aj milý darček a k tomu má aj visačku kam môžte napísať venovanie. Mňa osobne by veľmi potešil. Jedna kamoška má o týždeň narodeniny, asi do Tesca skočím ešte raz, mali ich tam dosť =)
Poznáte značku Fabulous? Páči sa vám to retro balenie? =) Aké darčeky dávate najčastejšie?
(ospravedlňujem sa za mobil kvalitu, nemám pri sebe foťák)


6 comments:

  1. Jee je taký cute! Super tip!:)

    ReplyDelete
  2. Má táto značka aj iné darčekové balenia? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ano má, rôzne, aj väčšie, aj menšie...myslím, že ešte majú v tých ostatných iných aj sprch.gél, penu do kúpeľa, soľ do kúpeľa a také všeličo =)

      Delete
  3. Tuhle značku vůbec neznám, ale vypadá to skvěle. Skvělý tip na dárky. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...