Thursday, January 10, 2013

Sale---Sale---Sale---Sale

Najprv som chcela robiť post, čo som dostala na Vianoce, no odvtedy už nejaký čas prešiel a celkom dosť sa mi toho doma nahromadilo. Tak to rozdelím na oblečenie a neoblečenie, teraz je tu prvý post.
Po Vianociach, meniny a hlavne výpredaje dali môjmu šatníku zase zabrať. Chcela som Vám to ukázať nejak, aby ste to ako tak dobre videli a zatiaľ ma nemá kto odfotiť na OOTD, tak som to nahádzala na vešiak. Nie sú to zrovna spôsoby, akými to presne budem nosiť, iba som to nejak potrebovala naaranžovať. A nenormálne sa z tých vecí tešíííím. Hlavne zo zebrovej kabelky!
Ako ste na tom s tohtoročnými výpredajmi vy? kde ste najviac nakúpili?
First, I wanted to do a post about what I got for Christmas but since than I gained much more things on sales. I want to divide these things into clothes and non-clothes category. Here is the first one.
I wanted to show you my clothes so that you be able to see it but I don´t ave anyone to take a picture of me so I put them on a rack. I probably won´t wear those clothes only like that, I just wanted to arrange it somehow.
What about you and sales? Where did you buy the most thing?

bunda F&F, taška REMIX, sametové body
 s veľkým výstrihom
na chrbte GATE, cyklaménové legíny F&F
bielo-zlatý top Orsay, bodkované modré
tričko PRIMARK, sukňa F&F,
mega šál F&F
mega šál F&F, sako Bershka,
šifónová tunika/top PRIMARK
prechodná bunda PRIMARK  taška PRIMARK ,
tričko PRIMARK

10 comments:

  1. wow!! krásné věci. Moc se mi líbíty věci z Primark:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. chvalabohu, že nie je bližšie, inak by som tam bola stále =D
      máš aj ty niečo odtiaľ?

      Delete
  2. Moc se mi líbí to modré tričko s puntíky!
    Just be yourself by Petra

    ReplyDelete
  3. super veci, najviac sa mi asi páči taška Remix a kožená bunda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem =)) taške Remix sa teším najviac! ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...