Friday, January 4, 2013

Predsavzatia/Resolutions 2013

Ako som už v predchádzajúcom poste spomínala, dala som si predsavzatia do nového roka. Menej sa sťažovať a zdravšie sa stravovať. No uvedomila som si, že je toho vlastne trošku viac. Možno to nie sú ani predsavzatia, ale skôr nejaké ciele alebo úlohy, ktoré by som chcela v blízkej budúcnosti, t.j. v roku 2013 dosiahnuť a splniť.
Všeobecne ľudia predsavzatia veľmi nedodržiavajú, možno je to tým, že si to len tak povedia a potom zabudnú. A teda keď si to tu napíšem, budem to mať aspoň čierne na bielom. Budem sa k nim vracať a tak nezabudnem. Jedine, že by som sa k nim zabudla vrátiť. ha. Tak mi (zase) držte palce. Ako som už povedala, je toho dosť, začíname...
I made 2 New Years´ resolutions, eat healthier and complain less. But I realized there is much more I want to do this year.
In general, people don´t follow their resolutions. The reason could be the fact, that they only say it and forget it. So I decided to write them down to remember them. Hopefully. So wish me luck ...

1. Jesť viac zeleniny a ovocia. Nebyť lenivá robiť si šaláty, ktoré tak milujem! Motivácia: hrozne mi to chutí a je to zdravé.
1. Eat more fruits and vegetables.

2. Konečne niečo urobiť z Pinterestu! Nejaké DIY, účes, recept, hocičo! Nie iba celé hodiny pripínať nápady na nástenky a keďže nezostane čas, nikdy ich nezrealizovať! Motivácia: potrebujem sa realizovať pre vlastný dobrý pocit.
2. Do something from my boards on Pinterest.

3. Dočítať všetky knihy z nedočítanej poličky! Motivácia: milujem príbehy a aby som mohla kupovať ďalšie.
3. Read books from my "unread" shelf.

4. Nosiť častejšie rúže! Nie ich iba hromadiť! Keď sa "zlíže", pekne naniesť ďalšiu vrstvu! Motivácia: je to skvelý doplnok a cítim sa tak dobre
4. Wear lipsticks more often.

5. Tráviť viac času mimo PC, nájsť si nejaké iné zábavky namiesto internetu v (najmä v Bratislave na byte). Motivácia: menej si ničím oči a potrebujem sebarealizáciu.
5. Spend more time without my computer.

6. Nájsť si zmysluplnú platenú činnosť! A nebáť sa vzdať trochy voľného času, ktorý aj tak preflákam! Motivácia: peniaze = nákupy, výlety, koncerty, BENZÍN, atď
6. Find a payed job.

7. Byť viac v kontakte s kamarátkou J.! Lebo to vždy stojí za to! Motivácia: je to anjel.
7. Get more in touch with my friend J.

8. Pravidelne ráno čistiť pleť. Motivácia: je to účinnejšie, je to vidieť, mám čistejšiu tvár.
9. Clean my skin regularly in the morning.

9. Písaťdo postov zase aspoň trošku po anglicky. Motivácia: moji zahraniční followeri.
10. Write posts in english.

10. Nosiť všade so sebou zošit/zápisník alebo zohnať väčší diár. Motivácia: Nezabudnem na nápady.
11. Always have a notebook or diary by my side.

11.Konečne kúpiť bežecké tenisky! Motivácia: veľa veľa pohodlného chodenia, šetria kĺby.
12. Finally buy running sneakers.

12. Viac fotiť! Motivácia: krásne spomienky a zdokonaľovanie sa vo fotení!
13. Take more photos.

Čo poviete, je toho dosť, nie?Aké sú tie vaše?
What do you think? what are your new years resolutions?

12 comments:

  1. Já mám dvě zásadní. Kupovat si už jen kvalitní kosmetiku a poznat co nejvíce nových lidí. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to je super, hlavne to druhe =) tak držím palce ;)

      Delete
  2. Nějaká předsevzetí máme společná, hlavně to první :)
    Máš super blog, sleduju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha tak mi potom pošli nejaký recept na dobrý šalát ;) a držím palce
      ďakujem! ;)

      Delete
  3. Spousta skvělých předsevzetí! tak ať ti to vydrží co nejdýl! :)

    ReplyDelete
  4. Držím palce nech si všetky predsavzatia dodríš! ;) Ja si radšej žiadne nedávam, keďže ich vždycky nedodržím :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem za podporu =) zatiaľ sa snažím...veď keď mi v tom toľko ľudí drží palce =P

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...