Friday, January 11, 2013

Pantene aqua light + super tip

Na Vianoce som dostala set výrobkov Pantene aqua light. Konkrétne šampón a vyživujúci sprej. Najprv som rozmýšľala, čo s ním budem robiť, lebo som mala z leta celkom zlé skúsenosti. Aby som to vysvetlila, v lete (asi ešte pred rokom) som používala Elseve Nutri-Gloss light, odľahčený šampón pre lesk vlasov a keď som ho minula, práve išla reklama na Pantene aqua light, ktorý bol asi prvý svojho druhu a tak som sa rozhodla, že vyskúšam. Kúpila som si len šampón a výsledok bol asi taký, že som mala vlasy ako slamu. Suché a strapaté, no nebola som spokojná. Preto som bola teraz skeptická, ale povedala som si, že mu ešte dám šancu. V zime sa mi mastia vlasy asi 100 krát viac, takže teraz funguje úplne inak! Bola som milo prekvapená! To, že krásne vonia som už vedela, no teraz, keď ukázal v dobrom svetle, som z toho celkom nadšená. Šampón je priesvitný gélový a tvorí hustú penu. Po použití som mala vlasy krásne vzdušné, lesklé, vôbec nie spľasnuté, ale ani strapaté, či suché! Sprej má dve zložky, čo je dobre vidno na obrázku, ktoré treba pred použitím najprv pretrepaním spojiť. Ten som nastriekala na dolnú polovicu vlasov a leskli sa ešte viac a vôbec neboli zaťažené.
Takže ak máte mastnejšie vlasy či už v zime ako ja, alebo stále, táto rada bude pre vás super!
Jednoduchý tip na používanie sprejov, sér a olejov pre okamžitý účinok  --> kliknite na "celý post"
Môj tip, ako používať rôzne séra, spreje a prípravky na končeky vlasov, aby bol ich účinok hneď viditeľný a cítiteľný: Po umytí si vlasy zabaľte do uteráka, po cca 20 min (podľa toho aké máte dlhé vlasy) alebo po takej dobe, kedy vlasy už nemáte plné kvapkajúcej vody, no sú ešte dosť vlhké, naneste na končeky alebo dolnú polovicu vlasov, podľa toho ako veľmi to potrebujú, sérum/sprej/olej a vlasy opäť zabaľte suchšou stranou uteráka. Asi cca po 15 minútach dajte dolu uterák (keď máte konce vlasov už skoro suché) a ihneď uvidíte veľký rozdiel v porovnaní s tým, keby ste si tie séra iba naniesli na vlasy a vysušili. Vlasy sú jemnejšie a lesklejšie, čo je väčšinou cieľom tých rôznych prípravkov. Skúšala som to viackrát, aby som sa presvedčila, či sa mi to iba raz nezdalo a fakt to funguje! Tie časy koľko mať na hlave uterák a tak si musíte nejak odstriehnuť sami, závisí to od hustoty a dĺžky vlasov. Ja mám dlhé a nie zrovna najhustejšie. Nikdy si nestopujem čas, vždy si iba vyskúšam vlasy ako mokré ešte sú.
 Tak vyskúšajte a dajte vedieť ako ste dopadli alebo ak máte iné zlepšováky, podeľte sa, teším sa ;)


6 comments:

  1. Ten mám taky je báječný!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. fakt? to som rada, že sa zhodneme =)) a máš sprej? či šampón? alebo aj kondicionér?

      Delete
  2. Replies
    1. dúfam, že aj ty budeš spokojná =)

      Delete
  3. dlouho už nad touhle řadou od Pantene přemýšlím, asi ji budu muset vážně vyzkoušet :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. keď vyskúšaš, potom daj vedieť ako si bola spokojná ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...