Thursday, January 24, 2013

More of me...Belle D´Opium

Keď som začala blogovať, medzi prvými príspevkami bol aj jeden o tých pravých parfémoch.  O tých pravých pre mňa a Vás. Viete, keď hľadáte parfém a zrazu sa vám do rúk dostane TEN, pri ktorom máte pocit, že ste to vy, že to sú kvapky, ktoré Vám doteraz chýbali, aj keď ste o tom nevedeli. Podľa mňa, parfém musí vystihovať svojho nositeľa. No nie popisom, ktorý k nemu vytvorí producent, ale svojou vôňou.  Keď som objavila tento YSL parfém prvý krát minulý rok v januári v Londýne, niečo ma na ňom priťahovalo. No zdalo sa mi veľa dať za 30 ml parfém + sprchový gél + telové mlieko 25 libier. Keby som vtedy vedela, že u nás sú tie ceny niekde oveľa vyššie, neváhala by som ani minútu. Z Londýna som sa vracala domov s tým, že niekde si tú darčekovú kazetu zoženiem aj u nás. Nezohnala som. No keď mi začala dochádzať Bottega Veneta tak som sa začala rozhliadať po novej vôni. Spomenula som si na Belle D´Opium a hľadala na internete najlepšiu cenu. Objednala som ju z parfums.sk a nemohla som sa dočkať. Dorazila a keď som si ju prvý krát   nastriekala na seba, hneď úsmev na tvári, vedela som, že je tá pravá. Presne mi sedí každá jedna jej zložka. Je to silná a výrazná vôňa, akú mi v parfumériách neodporúčali, vraj sa mi hodí niečo jemné, ale s takými by som sa neuspokojila. Ja by som ju prirovnala k západu Slnka, či už  farbami flakónu, alebo tou zvláštnou temnosťou, z ktorej vyžaruje kúsok niečoho silného. Som s ňou úplne zžitá, neviem či sa s ňou dokážem rozlúčiť, keď sa mi bude míňať..

Popis:
Svieža orientálna vôňa s kvetinovým nádychom a modernými prvkami. Silná skladba tónov plná rozporov. Rovnako ako žena, ktorá nosí túto vôňu. Nepolapiteľná a posadnutá. Silná a znepokojujúca. Parfum očarený modernými, orientálnymi prvkami. Zloženie tvoria vzácne a drahé suroviny. Vôňa sa otvára mandarínkou, bielym korením, broskyňami a spoločne tvoria sviežu a ovocnú harmóniu. Fascinujúca vôňa ľalie Casablanca sa mieša s čistým olejom z jazmínových kvetov. Kadidlo dodáva vôni nekonečnú hĺbku. Záver vône tvoria zložky Santalového dreva, pačuli, živice a dielo je hotové. Výsledkom je sofistikovaná a orientálna vôňa.
Flakón sa mi veľmi páči, sú na ňom použité krásne orientálne farebné kombinácie od kobaltovej, fialovej až po červenú. Zlatá budí dojem luxusu. Menej sa mi páči škatuľka, tá mi príde taká lacná trochu, no tú so sebou nikam nebrávam, takže je to ok. Jediné mínus, ktoré tomuto parfému dávam je, že na to ako je silný a má to byť EDP, nevydrží až tak dlho.

A keď sa tak zamyslím, možno trochu sedí aj ten popis =)
Takže milé dámy, ak máte radšej výrazné, no nie príliš sladké vône, skúste túto, ja som zaľúbená
Ktorá je TÁ Vaša? ;)

4 comments:

  1. I saw you on LC forum so I came to see your blog, let me tell you that you´ve done a great job with it, please come visit and if you like it it would be great if we could follow each other here or socials, what do you think? To support each other… let me know ok!
    Kisses
    www.petitgraphie.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, I appreciate it! ;) Glad to see you here, I love your blog! =)

      Delete
  2. wow, vypadá to skvěle :) ale já jsem radši na ovocné vůně a nejoblíbenější je od Marca Jacoba - Dot :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm, tú nepoznám, musím skúsiť ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...