Sunday, January 13, 2013

Man fashion influence: Harry Styles

Oprášila som starú rubriku Hollywood fashion influence. Ale keďže Harry je angličan, o Hollywoode sa hovoriť nedá.
Všetci poznáte One Direction. Niekto ich miluje, niekto neznáša. Ja počúvam ich albumy skoro stále, ale o tom som nechcela. Chlapci majú vytvorený štýl tak, aby vyzerali, že celkom patria k sebe, no s tým, že každý nosí niečo čo je typické iba pre neho. Najviac sa im vydaril Harry, jeho štýl je podľa mňa najlepší. Stylisti ho obliekajú viac na slušáka, úzke sako, rolák, košeľa, úzke nohavice, sem tam nejaký motýlik a super kožené topánky. V súkromí je to viac casual, jednoduché tričká, mega nízko stiahnuté rifle, mikiny a typická čiapka. Jedno lepšie ako druhé. K tomu strapaté vlasy, úsmev doširoka, no stopercentný úspech.
Saká zbožňujem, košele zapnuté až ku krku tiež, úzke rifle ešte viac, takže je to môj človek.
 Back to Hollywood fashion influence but there´s no reason to talk about Hollywood when Harry´s from England. You all know One Direction. Some of you hate them, some of you love them. I listen to their album all the time, but that´s not what i wanted to talk about now.
Their style is created so that they look like they belong together. I think Harry´s the best "made" one. Stylists put his image very well together. Jackets, slim trousers, shirts, turtlenecks, jazzbows. In private more casual shirts, slim jeans, jumpers and typical hat. Messy hair and his smile, a 100% success, 100% sexy.
I love jackets,  shirt and slim jeans so Harry´s my man. ;)



  

Čo si myslíte? Kto je váš mužský módny vplyv?
What do you think? Who´s your man fashion influence?

10 comments:

  1. <3 <3 <3 Robert Pattinson <3 <3 <3

    I die for him...,

    Xoxo,Ila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I didn´t understand why women love him, but that man´s got a style!;)

      Delete
  2. Jsem na to asi stará, ale miluju 1D :) A Harryho styl je super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to si aj ja hovorím =D ale je mi to jedno =))

      Delete
  3. Mě se asi nejvíc líbí, jak se obléká Zaynko:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. =)on má taký urban style, veľmi sexy =)

      Delete
  4. Harry je jednoznacne najlepsi! Ma aj najlepsi styl aj hlas!


    Inak ak mas rada Baleu tu su super tipy: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/3x-super-balea.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. =)) suhlasííím =)
      jasne, Baleu mám veľmi rada, vďaka za tip ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...