Sunday, December 2, 2012

Syoss Color & Volume

Mám pre vás ďalšiu kozmetickú novinku. Tak ako to už býva, niekto niečo vymyslí a tí druhí sa inšpirujú a tak aj Syoss prišiel s "odľahčenými" šampónmi bez silikónov. Je to môj prvý Syoss šampón vôbec, preto som bola plná očakávaní a kúpila som si aj kondicionér. (Momentálne najlacnejšie v drogériach Teta, zoženiete za 3,59 alebo 3,79, neviem presne) Chcela som niečo, čo nezaťaží vlasy, oživí lesk a dodá objem. Preto som zvolila tento. Keď som ho prvý krát ovoňala, pripomínal mi  trochu vôňu hrebíčkov (tých doma vypestovaných) a to sa mi páči, lebo mi to pripomína detstvo a žiadny šampón mi ešte nepripomínal detstvo.
Vlasy sa mi fakt krásne lesknú, voňajú super, no nemala pocit, že by dodali veľa objemu. Už v opise pod nápisom šampón sa píše o ochrane farby, na kondicionéri sa píše o ľahkom rozčesávaní, no o objeme nič. A skutočnosť je tomu veľmi podobná. No ako hovorím, vlasy sa lesknú, krásne voňajú, keďže je šampón odľahčený, vlasy mám vzdušnejšie, nezamastili sa tak rýchlo a výrobky mám už doma, tak ich budem používať=) 
A v Syoss práve beží súťaž o výlet do L.A., do ktorej sa môžte zapojiť aj vy. ;)



Na druhej strane som mala možnosť vyskúšať vzorky šampónu a kondicionéru nových výrobkov Nivea Volume Sensation. Nemala som dobré skúsenosti s Nivea šampónmi, ale vzorky som chcela skúsiť. Už počas umývania som mala pocit, že mi dodali objem, keď som vlasy vysušila sa mi to len potvrdilo a čo bolo super, objem držal aj na druhý deň. Takže super! Vlasy sa síce neleskli ako po Syossi, ale svoj účel splnili (aj šampón aj kondicionér) + vlasy krásne prevoňali. Takže moja ďalšia voľba bude možno táto rada.

6 comments:

  1. Replies
    1. ;) presne to som si povedala aj ja, keď som ho kupovala =)

      Delete
  2. Momentálně ještě dopoužívávám šampon od Timotei, který mě úplně zklamal, takže pak asi sáhnu i po tomto šampónu :) Moc děkuju za skvělý tip! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mňa Timotei tiež neohúril, som rada, že som mohla poradiť ;)

      Delete
  3. kedysi som tiez nemala dobru skusenost s Nivea samponmi a minule som skusila tiez vzorku, ale uz si nepamatam ani aka bola, ale dost mozne, ze prijemne prekvapila:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mozno je to jeden zo vsetkych...? =)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...