Tuesday, December 18, 2012

Rúže, rúže, rúžičky

Moja kolekcia rúžov sa pomaly rozrastá. Najviac ich mám z Avonu (tie tu teraz vidíte), pretože sú fakt dobré, nevysušujú pery a krásne voňajú. Momentálne som do rúžov zbláznená, tak objednávam a objednávam, keď nie celé, aspoň vzorku vždy! Osobne si myslím, že mi viac sedia ružové odtiene, tak ich aj rada nosím, ale skúšam aj iné. Zachvíľu ich nebudem mať kam dávať. Ak máte nejaký iný typ na ich uskladnenie či odkladanie ako ich nahádzať do krabice, sem s ním ;)

Veľmi rada by som vyskúšala MAC rúže, žiaľ, keďže ich tu zatiaľ nemáme, budem si musieť počkať opäť na nejaký výlet do Viedne alebo tak =)
Aké odtiene máte radi vy? Akú značku najviac kupujete?

8 comments:

  1. To je pekná zbierka!
    Ja som vždy mala pocit, že mi rúže nepristanú a nevyzerám s nimi dobre... Ale v poslednom čase im nejak prichádzam na chuť :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rúže pristanú každej, iba si treba nájsť taký nejaký obľúbený odtieň =) podľa mňa je to fajn doplnok ;)

      Delete
  2. super ! ruze milujem, zatial som z avonu neskusala, ale urcite vyskusam, ked vravis, ze pery nevysusuju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. treba vybrať hydratačný, (tie biele Color Trend sú trošku menej kvalitné) ale ostatné super ;)

      Delete
  3. pekná zbierka, avon ma fakt dobré rúže a za rozumnú cenu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. súhlasím ;) máš nejaké obľúbené odtiene? =)

      Delete
  4. V poslední době se mi nějak začínají rtěnky zamlouvat, ale až v poslední době, takže mám zatím jen jednu, jinak ještě spousty lesků :D Já s kosmetikou od Avonu nemám zkušenosti žádné, já radši oriflame :D
    Nemáš ale zkušenosti s těma od Rimmelu z řady Kate Moss? <3 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. od Rimmel som rúže teda ešte nemala, ale plánovala som si z tej kolekcie niečo vybrať, lebo som počula, že sú dobré =)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...