Friday, December 7, 2012

New In: Cosmetics

Už dlho som si chcela kúpiť Bronzer, matný bronzer na kontúrovanie tváre. Nechcela som zaň dať veľa peňazí, nechcela som ani žiadnu veľkú značku a tak som sa vybrala najprv do DMky a potom do 101 drogérie. A postup bol asi taký, že som hľadala najlacnejšie varianty a potom skúšala kvalitu. Vedela som, že keď vyskúšam tester, musí mať bronzer veľmi jemnú konzistenciu,. Zamierila som ku kozmetike NYC. Vybrala som tento a po vyskúšaní hneď vložila do košíka. Farba je dobra, dosť tmavá aj na leto, no nie príliš, takže nebude ani v zime vyzerať zle. Je dosť pigmentovaný, takže stačí štetcom po ňom len tak prebehnúť. Na tvári vyzerá veľmi prirodzene! (Je to vraj ekvivalent nejakého púdru drahšej značky, dnes som to videla niekde na pintereste, no nepamätám si tú značku :/ ) Takže som veľmi spokojná, ak hľadáte niečo podobné, odporúčam!
Potom som objavila aj tento rúž odtieň Blue Rose. Som zaťažená na fuchsiové rúže, preto ma upútal. Stál asi 1,49€ tak som si povedala, že skúsim, aj keď veľa nečakám. Má v sebe modré trblietky ( mám taký lesk z Avonu, tak som si povedala, že to by bola dobrá kombinácia) Naniesla som ho na pery, farba je veľmi sýta, krásna, dlho vydrží a nevysušuje. No chcem ešte viac za tú cenu? Nie stačí ;) Odtieň sa viac približuje tej prvej fotke, na tej druhej som Vám skôr chcela ukázať tie modré trblietky.


Zapojte sa tiež do GIVEAWAY!=)

4 comments:

  1. Od značky NYC city jsem ještě asi nic neměla :D Ale nějaký bronzer taky potřebuju, tak se na něj podívám, celkově už mám nějakou dobu v plánu se od této kosmetiky něco koupit :) tak díky, za tip, skvělý článek! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem =) ja som sa bála kvality, keďže NYC je taká lacná, ale som spokojná =)

      Delete
  2. Božee môj tak ten odtieň rúžu je paráádný :OO

    ReplyDelete
    Replies
    1. súhlasím;) aj na perách je taký sýty a dlho vydrží!;)))

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...