Sunday, December 23, 2012

Ako som darčeky balila ja?...giftwrapping

Tak na adventnom venci sme dnes zapálili štvrtú sviečku a zajtra je deň D. celý čas som sa tešila na balenie darčekov, myslela som, že to stihnem skôr, no dostala som sa k tomu až dnes.
Tento rok som chcela pre zmenu darčeky zabaliť do papiera, lebo väčšinou kúpim ozdobné papierové tašky a vec je vybavená. Chcela som sa stým trošku pohrať, ale zároveň to spraviť trošku inak. Baliaci papier a kartičkovo-nálepkovú sadu som kúpila celá natešená v Ikea (mala som problém nevýkupiť všetky ozdôbky a baliace papiere a sviečky a servítky a tad ďalej!) A takto to celé vyzerá ;)
 Kedy ste balili vy? preferujete tašky alebo baliaci papier?

12 comments:

  1. jeeej, aké jednoduché a pritom pekné :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem ;) a prajem šťastné a veselé ;)

      Delete
  2. aj ja som balila darčeky podobne :)

    ReplyDelete
  3. Krásné, moc se ti povedly! <3

    ReplyDelete
  4. hello..,
    I can't wait for those gifts sista:) Have a nice christmas..
    followed you now.

    visit n follow each other if you mind
    Xoxo,Ila

    ReplyDelete
  5. Krásne balenie :)
    Ja som sa tento rok rozhodla, že sa trochu posnažím, ponadávala som si ale nakoniec som spokojná.
    Vybrala som klasický biely papier a na vrch každého balíčka farebnú vločku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem =)
      to musí vyzerať super! =)keď je trochu času, tak stojí za to sa posnažiť =)

      Delete
  6. Ježiš to vypadá dokonale, teď už je pozdě, ale jsem inspirovaná na příští rok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. =) hah ďakujem to ma hrozne moc teší ;) ps: nezabudni potom postnúť ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...