Friday, November 2, 2012

Voňavé potešenie

Som asi náročná na vône, lebo vždy mám problém nájsť niečo, čo sa mi nezunuje, nezačne mi po týždni smrdieť alebo ma z toho nerozbolí hlava. Či sa jedná o parfémy ( s ktorými výberom mám najväčší problém!), telové mlieka, krémy, mydlá, sprchové gély a všetko čo by malo voňať. Mám rada aj sladké vône, aj svieže, podľa nálady, vôňa ma musí osloviť. Za posledné obdobie, t.j. asi pár týždňov som objavila pár vôní, ktoré mi učarovali, takže Vám ich musím ukázať a odporučiť =)
1Mydlo Nature secrets z Oriflamu s vôňou červeného melónu a aloe vera. Vonia krásne sviežo, pripomína mi to nejakú aviváž. Viac je tam cítiť aloe vera. Ruky po umytí dlho voňajú.
2. Krém na ruky Nature secrets z Oriflamu s vôňou malín a mäty. Ďalšia svieža vôňa. Vôňa maliny mi pripadá síce trošku umelá, ale v kombinácii s mätou mi to vôbec neprekáža, práve naopak. Vôna je skôr chladivá, čo by ste mohli povedať, že sa teraz nehodí, no kto povedal, že v zime sa musia používať iba vanilkové krémy? Krém sa rýchlo absorbuje a vôbec nezanecháva mastné ruky, čo je úplne super, lebo to úplne neznášam.
3. Pena do kúpeľa od Avonu s vôňou černíc a vanilky. Keď som zbadala v avone vonnú stranu s penou s vôňou černíc bola som veľmi skeptická, pretože nemám dobré skúsenosti s výrobkami Avon, ktoré majú vôňu akože černíc (vôbec nevoňajú pekne), no keď som ju ovoňala, povedala som si WOW! A tak som si penu, síce až litrovú, menšia vtedy nebola, objednala a ešte stále som mala pochybnosti, či skutočná vôňa nebude príliš silná a horšia ako v katalógu. No keď mi prišla, povedala som si druhý krát WOW! Sladká vôňa vanilky a pritom šťavnatá vôňa černíc. Sen. Hneď som sa naložila do vane. Pena vydržala dlho.Takže odporúčam!
4. Osviežujúce telové mlieko Balea s vôňou zeleného čaju a mäty. Osviežujúce je vystihujúce slovo! Do DMky som sa vybrala na podnet recenzie bloggerky MissBeautyAddict, chcela som si kúpiť nejaké telové mlieko. Nemali všetky, ktoré bloggerka Tereza postla, zopár ich mali, ale našla som ešte jedno. A keď som ho ovoňala, bolo rozhodnuté. Úžasná svieža chladná vôňa. Je chladivé, čo uznávam, nie je úplne na dnečšné dni, ale tá vôňa je taká úžasná, že nikdy neodolám. Rýchlo sa vstrebáva, hydratuje, nie veľmi kvalitne, ale rozhodujúca je tu vôňa!

Aké vône máte radšej? sladké? či svieže?


17 comments:

  1. Ja milujem sprchový peelingový gél z vôňou maliny a mäty z Oriflame. Niekedy mám chuť ho v sprche zjesť.
    Čo sa týka vôní všeobecne, mám rada hlavne ovocné, najmä citrusy a marakuju.
    Inak, keď sa ti podarí niekedy v obchode nájsť výrobky Ziaja, skús ovoňať pomarančový rad. Je to perfektná vôňa, pripomína čerstvo narezané pomaranče :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sprchový gél nemám, ale keď bude príležitosť si ho objednám ;)
      Mňam pomaranče, vďaka za tip, výrobky Ziaja som ešte neskúšala ;)

      Delete
  2. Aleva, keď Ti vonia to telové mlieko Balea, tak si v lete kúp od tej istej značky aj minerálnu vodu vonia tak isto ako to telové mlieko a cez horúčavu je to perfektná vec, tiež som ho používala v lete v práci a odporúčam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo, super, super, ďakuejem za radu ;)))

      Delete
  3. Ach, právě jsem dopsala článek na October Favourites a tuhle pěnu do koupele tam mám také:) Rozhodně sladké vůně! Vanilka, kokos, karamel, skořice, lesní plody...čím sladší tím lepší!

    ReplyDelete
    Replies
    1. =) tá pena sa vydarila =)
      škoricová vôňa mi pripomína Vianoce =)))

      Delete
  4. u mňa väčšinou vedú svieže vône cez leto a tie sladšie na zimu, ale kombináciu levandule a čučoriedky môžem čuchať celý rok :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. áno, niektoré sa veru dajú "fetovať" stále =))

      Delete
  5. Musím říct, že ten Natur Secrets mám ve výhledu už dávno, voní mi už "na pohled" :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete
    Replies
    1. Presne, už len tie obaly sú také...šťavnaté, a to, čo je vo vnútri.hmm...no nebudeš ľutovať ;)

      Delete
  6. Já miluji sladké - v létě ovocné a v zimě takové, že bych je nejraději snědla - čokoláda, kokos, vanilka.. :).

    ReplyDelete
  7. vůně mám nejradši jednoznačně sladký :)
    ujíždím si na kokosové edici od Baley

    ReplyDelete
    Replies
    1. veľmi veľa ľudí ju zbožňuje, ja sa jej ale trochu bojím =D bojím sa, že by som sa jej rýchlo nabažila :/

      Delete
  8. Krém na ruky od Oriflame a penu do kúpeľa od Avonu mám tiež, ale mám rada aj orgován a rúžovú magnóliu. A tiež mám rada melónovú vôňu. Príliš silné a nesladké vône nemusím príde mi to také pánske :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ružovú magnóliu som ešte neskúšala, orgován je na mňa príliš silný =) ...no musím priznať, že pánske vône mám radšej ako dámske, niečo na tom bude =)

      Delete
  9. tú penu od avonu mám aj ja :3 :D pozývam ťa ku mne na log a na giveaway. http://dommie-world.blogspot.sk/2013/07/giveaway.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...