Monday, November 12, 2012

Snívalo sa mi...s Lauren Conrad

   Tak som si jedného večera sedela doma pred telkou v pyžame, keď ma niekto, asi mamina zavolal, že mám ísťvon, vraj mám návštevu. Vyšla som a z auta už vystupovala Lauren Conrad. Pretože podľa sna si Lauren zo svojej stránky každý mesiac vyberie jedného fanúšika a ide ho navštíviť, vždy neohlásene. No a tento mesiac si akože vybrala mňa, ja som o tom nevedela a keď som ju zbadala chytila som si rukami tvár a stále opakovala Oh my God, oh, my God až som sa triasla. Kvokla som si ako sa ku mne blížila a neverila som, že ju vidím naživo. Že sa mi splnil sen atď. Mal oblečené nejaké šaty a vlasy mala učesané do drdola.
A tak sa mi predstavila. Bolo tam už zrazu so mnou viac ľudí, asi brat a ešte niekto a ja som len zmätkovala, nech nás niekto odfotí, aby som mala pamiatku, lebo som vedela že Lauren sa dlho nezdrží. Ako sme tam všetci stáli, iba sme sa otočili a niekto nás odfotil. Potom si ešte pamätám, že mi podpísala knihu Style.
Ďalej si pamätám ako som si pozerala malé štvorcové fotky ako z instragramu, už vytlačené, kde bola Lauren s nami odfotená. A tak som si hovorila, že som sa s ňou mala odfotiť aj sama a dať si podpísať všetky knihy Lauren Conrad, ktoré mám. A všetko sa udialo tak rýchlo, ani neviem kedy odišla ani neviem či som sa ňou rozlúčila. Ale splnil sa mi sen =)

6 comments:

  1. pekne vlasy :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    ReplyDelete
    Replies
    1. pekné =) skúšala si už taký účes niekedy?

      Delete
  2. Replies
    1. to áno =) preto ich mám tak rada! čo sa sníva tebe?

      Delete
  3. Tak to je moc hezký sen. Mě se většinou zdávají samý prapodivný sny:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. také mávam tiež často, a keď sa tam sem tam pripletie takýto je to také "oživenie" =)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...