Saturday, November 3, 2012

Snívalo sa mi... s Willom Smithom

Nepamätám si presne ako to celé začalo, ale viem, že som s nejakou partiou utekala pred niekým, kto nás chcel proste chytiť, asi sme niečo spravili alebo tak. Predstavte si naháňačku v americkom akčnom filme. Nasadli sme do nejakého hranatého amerického auta, tohto typu
Na tom aute sme vbehli so veľkej garáže nejakého obchodného domu a tam sme sa tých čo nás naháňali na chvíľu striasli. 
Zastavili sme a začal k nám kráčať Will Smith, zastavil sa pred zadným oknom kde som sedela ja, ale nechcel od nás nič. Ja som otvorila dvere a po anglicky som spustila, aký sú s Jadou úžasní, že vychovali také skvelé deti. Že tá Willow je proste taká talentovaná, že musia byť na ňu veľmi hrdí a pod, on sa smial a ďakoval. Poprosila som ho o podpis a kým sa mi podpisoval som sa postavila a dala mu pusu na líce akože som šťastná, že som ho stretla =D
A potom som musela nasadnúť do auta a išli sme zase ďalej...A to je vše čo si pamätám =) Síce neviem ako je možné, že sa mi do sna dostal práve on, už dlho som nevidela žiadny film, kde by hral =)

Na aký sen si v poslednom čase spomínate vy? =)

8 comments:

  1. heh no pekne tebe sa tuším so samými hviezdami sníva :D mne sa našťastie poslednú dobu nič nesnívalo..to bude asi tým, že stále mám prázdniny tak nemám mať z čoho ešte nervy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie je to až tak často, ale teraz v poslednej dobe sa to len tak sype =D...tak najbližšie, keď sa ti niečo zosníva, daj vedieť, mňa to celkom zaujíma ;)

      Delete
  2. Dobrý sen:-D
    Mě se poslední dobou zdají samé pitomé sny..:-D
    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. práve v tom to je, samé bludy a nezmyselnosti a preto je to zaujímavé ;)

      Delete
  3. řekni mi na co jsi myslela,než jsi šla spát! :D
    mě se takové zajímavé sny nezdají:(:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. =DD ha no to ti neviem povedať na čo som myslela, ale v ten týždeň som pozerala policajnú akadémiu (odtiaľ to auto), parkovala som v OC Central s kamoškou (odtiaľ parkovisko), len ten Will je záhada...inak by som mala celý recept =D ;) možno sa ti to nejak podarí, potom určite napíš ;)

      Delete
  4. ja som padala do jamy :D a som stí sledovateľ :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale predpokladám, že ešte predtým ako si dopadla si sa zobudila, alebo niečo podobné..či? lebo ja som vo sne ešte nikdy nespadla, aj keď som dlho padala =) a gratulujem k stovke, srdečne ťa tu vítam =)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...