Saturday, November 24, 2012

Rimmel Scandaleyes

Ahojte, chcem sa s Vami podeliť o výhodnú ponuku. Minulý týždeň som si kúpila v DMke set Rimmel, obsahuje špirálu Scandaleyes, vodeodolnú vysúvateľnú ceruzku na oči a odličovač očí. Cena setu je 9,99€, čo je super, keďže samotná špirála stojí 7,49€, !!!ALE!!! ak máte DM kartu a zbierate body, môžte si vytlačiť kupón za 50 bodov na 25% zľavovú knižku, cez ktorú si môžte tento set kúpiť s 25% zľavou ( s kupónom na 25% zľavu na najdrahší výrobok z nákupu), takže 9,99 - 2,50 = MEGA CENA! neviem dokedy presne platia tieto kupóny, ale určite ak chcete túto špirálu, alebo hľadáte darček, toto sa oplatí. Výrobky sú vraj vhodné na citlivé oči a aj pre nositeľky šošoviek =)

Špirála Scandaleyes
Riasy pekne oddelí, nezlepuje, no musíte sa s ňou viac pohrať, aby vyčarila Scandal Eyes. Pre mňa 1 vrsta nestačila, musela som ju nanášať viackrát, ale v celku som spokojná. Nezanecháva hrudky. Kamošky, ktoré ju majú boli veľmi spokojné a odporučili mi ju. Väčšinou musím špirálu používať dlhšie, aby som jej "prišla na chuť", takže zatiaľ sú moje skúsenosti chabé. Nie je to jedna z tých, čo by ma uchvátili na prvý krát, ale dávam jej ešte čas.
Ceruzka
Oceňujem, že je k nej priložené strúhadlo na opačnom konci ceruzky, pretože s týmto typom ceruziek mám väčšinou problém, keď sa otupia. Tiež je tam rozmazávatko, čo je ďalšie plus. Ďalej je vodeodolná, na očiach mi vydržala dlho, nerozpíjala sa. Ľahko sa nanáša, tmavi a silno maľuje, aj keď netlačíte, takže super.
Odličovač
Neparfumovaný, neštípe, čo je super, odlíči dosť rýchlo, netreba až toľko šúchať oči. Nedráždi oči, no ako vodový odličovač zanechá na očiach taký napnutý pocit, nevysuší, ale viečka mám napnuté, preto treba naniesť očný krém alebo pod. Ale som spokojná, pretože mi odličovanie trvá kratšie! =)
Máte aj vy túto špirálu? ste spokojné? Aká je vaša obľúbená ? ;)

14 comments:

  1. Nic z těchto věcí jsem ještě nezkusila, ale o té řasence jsem slyšela že je dobrá, tak se ještě rozmyslím, protože se všemi výrobky od Rimmelu mám dobré zkušenosti až právě na řasenky ...
    http://4ever-styles.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rimmel mám rada aj ja, preto som neváhala =) špirála je fajn =)

      Delete
  2. Ja som nad tým balíčkom už dávnejšie uvažovala, ale potom mala na špirálky akciu PUPA, takže vyhrala toľko všade ospevovaná Vamp!. Túto skúsim možno potom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vďaka za tip ;) nabudúce skúsim Vamp =P

      Delete
  3. pekne balenie :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    ReplyDelete
  4. I like Rimmel!!! thank you so much for your visit!!!
    I follow you with GFC now! want us to follow by Bloglovin? let me know...
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  5. Akorát dneska odpoledne jsem si tu řasenku koupila, tak uvidím, jestli mě zítra ráno nezklame :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. držím palce, treba naniesť viac vrstiev, inak zázraky neurobí =)

      Delete
  6. Ahoj, pozývam ťa k sebe na giveaway, budem rada, keď sa zapojíš :)

    http://dietmountainsdew.blogspot.sk/2012/11/vianocna-giveaway.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...