Thursday, November 8, 2012

Nakúpené v Primarku!

Ahojte, konečne som sa dostala k nafoteniu nákupu z Primarku (a splneniu tohto wishlistu). Viete, lebo keď sme sa vrátili, bola už tma a večer som fotiť nechcela a potom som hneď tie veci nosila, polovicu hneď ušpinila, tak som ešte musela čakať, kým prejdú procesom prania a teraz som ich KONEČNE všetky zase nazbierala a odfotila.
V samotnom obchode som veľa nefotila, lebo som ani sama nevedela kam sa skôr pozrieť, nie ešte pozerať aj do foťáku, lebo je fakt veľký. Nie až tak ako ho poznáme z Oxford Street, ale aj tak dosť. Tovar dokladajú celý deň, takže ak ste nenašli svoju veľkosť, je možné, že keď pôjdete okolo druhý krát, už tam bude. A ceny som čakala oveľa vyššie, ale sú také super ako aj v Anglicku! Keď napríklad v Londýne stoja topánky 15 libier, tu 15 eur. A cez výpredaje si to ani neviem predstaviť! =)
 Najprv Vám ukážem, koľko sme toho nakúpili. Myslím, že sme boli dosť úspešní, čo poviete =D Ako bezďáci =D a ledva sme to zmestili do auta. (moje sú u toho 2 veľké tašky)
Kúpila som ešte nejaké veci priateľovi a rodine a toto je z nákupu to moje:
V podstate som si splnila z wishlistu všetko, až na bordové sako, rukavice a rúž. Sako síce mali, no naň mi už nezostali peniaze (=D) tak som zvolila lacnejšiu variatnu - bordová blúzka. A sako doplním možno vo výpredajoch, keď doplním finančné zásoby, lebo sa tam ešte chystám vrátiť. Ďalej som si kúpila čiernu kabelku do školy, väčšiu modro-hnedú tašku na cestovanie (na obrázku nevyzerá až taká veľká, ale je priestranná), modré rifle, tielka, čiernu čapicu,  cyklaménové balerínky, šály (hrubý červený a tenký kvietkovaný), červené basic tričko, sponky,  obyčajné gumové gumičky do vlasov,
nákupnú plátennú tašku s Justinom Bieberom <3 a ešte krásne voňajúcu vanilkovú sviečku, ktorá na fotke žiaľ chýba. S nákupom som nadmieru spokojná =)
Autom je to po starej ceste hodinku od Bratislavy a fakt sa to oplatí, takže odporúčam ;)

A pripomínam GIVEAWAY ;)

34 comments:

  1. To je ale pořádný nákup!
    Nejvíce se mi líbí černá taška a vínová blůza! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tie dve veci zatiaľ najviac nosím =)))

      Delete
  2. taky chci takhle nakupovat :D čeká mě to snad po Vánocích, to utratím celou výplatu, plus peníze od "Ježicha" :D už aby to bylo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. =) také dni sú vždy sviatok =P =)

      Delete
  3. Jsi šťastný člověk. :) Chci taky! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. najradšej by som tam bola každý týždeň =D

      Delete
  4. Vau to je ale perfektný nákup! Celý nákup veľmi vydarený,páči sa mi všetko ale top pre mňa tá čierna kabelka! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. =) ešte som chcela hnedú, no netreba to naraz preháňať =)

      Delete
  5. Love this dear! <3
    Pass by me...
    DressMe
    http://erikabarbato.blogspot.it/

    ReplyDelete
  6. Oh, tak takové nákupy bych si také nechala líbit! ;)

    ReplyDelete
  7. jeeee :) taky bych chtěla :(

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. to som si hovorila predtým než som tam bola aj ja =)

      Delete
  8. Replies
    1. to veru bol! ale stále som mala pocit, že mám málo =D

      Delete
  9. :-) super věcičky :-) já také ráda nakupuju v Primarku, vždy když jsem v Anglii tak tam musím zavítat ;-)

    ReplyDelete
  10. TEda ty sis pěkně nakoupila! Super věci! Hodně se mi líbí kabelka a halenka. Jsem tvůj nový pravidelný čtenář:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. =) ďakujem =) a teším sa novej čitateľke ;)

      Delete
  11. Mmm Primark, chtěla bych si nákupy v něm zopakovat. <3 Krásné věci :)

    ReplyDelete
  12. wow toľko krásnych vecí a v takom množstve :D už len vianočný stromček chýba

    ReplyDelete
    Replies
    1. no veru =) už sa naň aj teším ;)

      Delete
  13. jaaaj, takový nákup bych brala!:) Jsem tvá nová Follower, tak když se ti bude líbit můj blog, můžeš se stát ty mou :))
    http://kristygoodwill.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahoooj, jasne, tvoj blog je super! ;) sme si kvit =P

      Delete
  14. Wow, great post! I love the bag! (:
    Nice blog!

    http://www.caterina-m.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...