Sunday, November 4, 2012

FOLLOWER číslo 100 !!!!

Ľudia, nenormálne som sa dnes potešila, keď som sa prihlásila a uvidela tu STOVKU! Chcem Vám všetkým zo srdca poďakovať, Vaše komentáre a už len to, že sa prihlásite ako followeri ma poháňa vpred, nesmierne si to vážim! Dúfam, že sa sem budete mať prečo vracať, tak ako sa ja rada vraciam na vaše blogy ;) No a keďže to prišlo rýchlo a nečakane, nestihla som ešte pripraviť GIVEAWAY (teda darčeky už mám, ešte musím vymyslieť nejaké podmienky a tak, takže sa určite v blízkej dobe vráťte a môžte sa zapojiť ;))

A teraz by som Vám rada predstavila moju stú followerku Veru. Krásna baba z Bratislavy, ktorá bloguje o móde a o všetkom, čo ju inšpiruje, čo ju zajalo a hlavne veľa veľa fotí , takže na jej blogu nájdete veľa krásnych vlastných fotiek napríklad jej chutného psíka, rôznych detailov alebo prírody, ktoré sa mne osobne strašne páčia. Určite niečo, čo sa oplatí vidieť ;) Takže pekne krásne, kliknite na odkaz a podporte Veru sledovaním a milými komentármi ;)

PS: Nezabúdajte, že bude aj Giveaway ;)

1 comment:

  1. jeej ty si strašne zlatá:) spravila si naozaj pekné zakončenie týždna:) nikto ma ešte takto v článku nespomenul :) dakujem a držím palce s blogom, ktorý budem potivo sledovať držím palce :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...