Thursday, November 1, 2012

Favourite 10 kreslených postavičiek

Som síce už dospelá, no rozprávky mám stále rada. A keď idem na nejakú do kina, vždy vidím, že nie som sama. Bavia ma tie vtipné postavičky a najradšej mám také menšie postavy (t.j. nie hlavné), tie sú väčšinou najvtipnejšie. A tak som sa rozhodla, že oprášim moju starú rubriku FAVOURITE 10 a ukážem Vám tie najlepšie z najlepších a vysvetlím, prečo som ich vybrala.

10. Hommy, hyparaktívna veverička z rozprávky Za Plotom kvôli jej hyperaktivite
9. Maurice, flegmoš lemur z Madagaskaru, kvôli jeho flegmošskému prístupu a tomu ako sa tváril
8. Perník zo Shreka, kvôli super hláškam, typu "Vylíž mi polevu!"
7. Nigel, koala z Divočiny kvôli jeho otrávenosti a trochu sfetenej reči
6. Dug z Up (Vzhuru do oblak) lebo vedel rozprávať
5. Trošku z iného súdku, Ed z Ed, Edd, Eddy z Cartoon Network kvôli jeho šibnutému smiechu a tomu ako bežal nahnutý dozadu =D
4. Mimoň z rozprávky Ja, padouch, kvôli jeho smiechu
3. Dexter z Dexter´s Laboratory z Cartoon Network lebo stále niečo vymýšľal
2. Felipe, kuriatko z rozprávky Hop lebo milovalo hudbu a bolo také zlatučké
1. Muttley z Wackey Races z Cartoon Network kvôli jeho smiechu a tomu ako frfľal
A to je vše přátelé, tá di dá di dá...ha. Aké rozprávky sa páčili /páčia Vám? Ktoré sú vaše obľúbené postavičky?

16 comments:

  1. Tom a Jerry u mňa vedú :) Milujem ich!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasné, stará dobrá klasika, som za, aby ich dávali aj teraz niekde, alebo dávajú? vieš o niečom?

      Delete
  2. mňa hrozne bavil oslík zo Shreka alebo tiež Sid z Doby ľadovej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Už tam budem?...Už tam budem? =)oslík bol super =)

      Delete
  3. Replies
    1. Na "Na vlasku" som už aj zabudla =) dik za tip ElySS, musím si to kuknúť ;)))

      Delete
  4. myslím, že na většině bychom se spolu shodli! :)

    ReplyDelete
  5. Jeeeee..... :)))) Miluji kreslené pohádky :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. prebudza to v nas nase detske ja =)

      Delete
  6. Hello! I just came across your blog, and I love it! I’ve decided to follow you! If you get a minute, I’d love to know what you think of my latest outfit post! While you’re visiting, follow along so we can keep in touch! :)
    xo, elle from Living in Color.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Welcome and thank you ;) I´ll check your blog ;)

      Delete
  7. práve včera som pozerala na Dajto Tučniakov z Madagaskaru :) rozprávky ma vedie rozosmiať ako malé dieťa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tučniaci sú super! =D tiež také vtipné vedľajšie postavičky =))

      Delete
  8. Replies
    1. =DDDDDDD no čo na toto napísať? =D ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...