Thursday, November 22, 2012

Celebrity crush tag now and then


Tento tag som objavila na youtube, celkom ma to zaujalo, tak som si povedala, že to trošku doplním a prinesiem sem =) Bolo celkom ťažké preložiť to do slovenčiny inak =D Takže vymenujem, všetky moje súčasné lásky a tiež tie z mládí =)  Nebudem však nikoho označovať, aby v tomto pokračoval, nechávam Vám voľnú ruku, ak chcete, urobte si tiež ;)
Postupne sa to mení, no momentálne je to takto:

1. Chlapčenská skupina
  • vtedy: Blue, chvíľu som bola zaľúbená do Duncana, chvíľu do Simona a najviac do Leeho =D klipy som si nahrávala na videokazety ha
  • teraz: One Direction, páčia sa mi oba albumy, páčia sa mi aj oni, keby tu niekde nablízku mali koncert, neváham ani sekundu! keď ma niekto v poslednej dobe vidí so slúchatkami, určite počúvam ich... Môj obľúbený je Harry <3 - asi môj najväčší celebrity crush momentálne  =D

2. Dievčenská skupina 
  • vtedy: Spice Girls - zbierala som nálepky do albumu, mala som tričko, mikinu, sprej, kazety a pamätám si, že som bola veľmi smutná, keď sa rozpadli
  • teraz: žiadna. na Spice Girls už nikto nebude mať, ešte sa mihli Sugababes, ale to už je dávno na to, aby som ich sem zaradila


3. Spevák
  • vtedy: vôbec mi nikto nenapadá, skôr som bola na skupiny
  • teraz: Justin Bieber, zlatíčko =) (pozrite aj môj starší post o Justinovi Bieberovi

4. Speváčka
  • vtedy: Britney Spears - zbožňovala som ju, bola som členkou oficiálneho fanklubu na Slovensku, vystrihovala som si všetky články z časopisov atď
  • teraz: páči sa mi Christina Aguilera a Nelly Furtado, ale neberiem ich ako nejaké veľké vzory, či lásky, proste sa mi páči ich hlas a pesničky


5. Herec
  • vtedy: pamätám si, že sa mi páčil Tom Cruise, vždy som hovorila, že Tom je oveľa lepší ako Brad Pitt, no neviem vysvetliť prečo =D
  • teraz: Channing Tatum, jednoznačne, vždy slintám. tie pohľady, úsmevy a božské telo...Magic Mike, pamätáte? ;)

6. Herečka
  • vtedy: Sandra Bullock, neviem prečo, ale veľmi sa mi páčila, vždy keď sa ma niekto pýtal na obľúbenú herečku som povedala jej meno
  • teraz: Kate Hudson, krásna, vysmiata, vtipná, proste moja naj, videla som skoro všetky jej filmy

7.ČR/SR
  • vtedy: Filip Tuma, nebolo to síce úplne za mladi, ale hrozne sa mi páčil, raz som ho aj stretla, celá som bola happy, má sexy hlas
  • teraz: Vojta Dyk, pri ňom sa mi už aj nohy podlamujú...úžasný hlas a úžasný vzhľad, mám kúpené lístky na jeho koncert a už sa nemôžem dočkať! <3

Tak a to je vše, už aj tak je toho dosť =) Tak čo na to hovoríte? Budete aj pokračovať (aj bez obrázkov)? Ak aj nie, dajte vedieť vaše celebrity crushes ;)

9 comments:

  1. tak ja som sa inšpirovala a zaspomínala som si na moje idoly :) http://janus454.blogspot.sk/2012/11/celebrity-crush-tag-now-and-then-tak.html#comment-form

    ReplyDelete
    Replies
    1. teším sa, už aj idem pozrieť ;)

      Delete
  2. Nice post!!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for your visit!! I can't see you in my followers list!!! please check it...

      Delete
  3. super post, minimálne z polovice sa s tebou zhodujem :) zmenila som adresu, dávam na známosť :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak to je super ha =) vďaka za info ;)

      Delete
  4. gael garcia bernal a bradley cooper. hudbonik - moj ex, ktory je sice spatny ako noc, ale vie dobre hrat:-) a for real? asi Brandon Flowers z the killers. tomu by som dala

    ReplyDelete
    Replies
    1. gael garcia hral s kate hudson v jednom filme, neviem ako sa volá, to sa mi veľmi páčilo!! =)a inak slušný výber =P

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...