Monday, November 19, 2012

Bibliotéka 2012

Keď som sa dozvedela, že sa chystá Bibliotéka, vedela som, že tam musím ísť. Cez víkend (8.-11.11.) sme tam teda s veľkým očakávaním skočili. Plánovala som si zohnať niečo na bakalárku ale samozrejme hlavne sa poprechádzať medzi tonami kníh. Poobzerať obaly, prelistovať ťažké päťdesiateurové publikácie a nadýchnuť sa tej typickej knižnej vône. Pár knižiek som si aj odniesla domov, najviac sa teším tým o Audrey a Marilyn, no na bakalárku nič. Iba som vyvaľovala oči, keď niektorí ľudia kupovali aj 15 kníh naraz, že sa im nemohli zmestiť do igelitiek, ja som si taký budget nebrala, ale poviem Vám, bolo z čoho vyberať! Bolo tam asi milión ľudí, takže som nenafotila až toľko ako som plánovala, ale niečo sa predsa len podarilo...uličky boli pekne označené, ako vidíte na prvej fotke, no mne osobne to aj tak nepomohlo =D Stretla som aj moju obľúbenkyňu Evitu Urbaníovú v jej stánku Evita Press a v mojej obľúbenej Gorile som sa zdržala asi najdlhšie. Takže pekný zážitok =)
A čo vy? boli ste? čo ste ulovili? ;)

12 comments:

  1. Kde sa toto skvelé miesto nachádza prosím? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bolo to v Inchebe, žiaľ býva to iba raz za rok (myslím) bolo to ako v siedmom nebi

      Delete
  2. Thank you so much for the follow.^^
    Follow you back on gfc (113). Do you also follow me on bloglovin?
    Let me know follow you then back again.;-)
    My Blog

    ReplyDelete
  3. nebola som, lebo som o tom ani nevedela...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja som sa to tiež dozvedela na poslednú chvíľu, nabudúce sa budem snažiť oznámiť dopredu ;)

      Delete
  4. Unfortunately, I cannot understand what you're writing so I'm just watching your photos and I absolutely love them!! :)

    ESTHIONTHERUN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much! and I´ll try to fix the problem with languages ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...