Thursday, November 15, 2012

50 shades of brown

Posledné dni si všímam, že lístie na stromoch hnedne a celkom sa aj ochladzuje, ľudia nosia zimné bundy, rukavice, šály. Nastala tá chladnejšia časť jesene a nám nezostáva nič iné ako obaliť sa od hlavy po päty teplými svetrami, šálmi, čapicami a rukavicami, teda ja to spravím určite, lebo som dosť zmrznutá keď sa ochladí. Tu som Vám pripravila pár fotiek z tej teplejšej časti jesene, aby Vám to pripomenulo tie slnečné dni ;)
Ešte stále máte radi jeseň, aj keď je zima, hmla a vietor? Ja váham, tak som zvedavá čo vy na to ;)
A zároveň opäť zase raz pripomínam moju prvú Giveaway! Deadline sa síce blíži, ale ešte je Vás veľmi veľmi málo, takže termín posuniem ;) Tak sa určite zastavte a zapojte ;)

12 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...