Tuesday, November 6, 2012

1. Giveaway

Takže je to tu milí moji followeri, mojá prvá Giveaway pri príležitosti osláv 100 sledovateľov. Som z toho celá happy, dúfam, že sa zapojíte =D, tú sú drobnosti, ktoré môžte vyhrať. (Nevedela som vybrať 1 vec, tak som nakopila viac menších.)
Získať môžte: super laky na nechty Bourjois a Miss Sporty, nálepky na nechty biele a ružové kvietky, malé i veľké náušnice, náramky, kvietok do vlasov a rôzne vzorky kozmetiky Avon a Maybelline, a to všetko v jednom balíčku! Mňa osobne by toto potešilo veľmi, tak dúfam, že to urobí radosť aj niekomu inému ;)

PODMIENKY:
1.Byť mojím followerom
2. Lajknúť túto facebookovskú stránku: Remix Originál Doplnky
3. Hlasovať v mojej ankete (vpravo hore pod kontaktom)
4. A samozrejme zanechať komentár s vašou e-mailovou adresou, kde mi tiež napíšte názov vášho blogu a môžte (nemusíte) doplniť, prečo blogujete ;)

Podmienky sú ľahké, ak vás bude dosť, giveaway vyhodnotím 20.novembra, takže dovtedy stíhate všetko splniťa ja už sa na to teším ;) ;)

UKONČENÁ GIVEAWAY

13 comments:

  1. Sledujem ako veronika.zorska :)
    nemám blog, takže ti tu nemôžem zanechať odkaz :-/ ale tvoj blog sa mi páči, prezrela som si ho a je zaujímavý, určite sa tu ešte viackrát ukážem :)
    veronika.zorska@centrum.sk

    ReplyDelete
  2. taktiež nemám blog, ale tento tvoj sa mi veeľmi páči :)
    konecna.lucia@centrum.sk

    ReplyDelete
  3. Ahoj, vše splněno :) moc hezká giveaway :) email je 26nikolka26@seznam.cz , blog: onlygirlnn.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Sleduji, anketa hotová :)
    Bohužel nebloguji, jen mě baví blogy číst :)
    monikahruba@seznam.cz

    ReplyDelete
  5. sledujem,lajknuté,zdieľané aj na blogu
    martinahlbocanova@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. blogovať som začala pred vyše polrokom, vtedy som len tak začala pozerať stránky o mode,hudbe,...a potom ma napadlo že by som si aj ja mohla nejaký ten založiť, založila som si blog,trápila sa so stránkou :) ale baví ma to :) spoznala som tu veľa super báb :) videla krásne blogy, a na mojom blogu som sa podelila s mojimi zážitkami :) Blogovanie je sranda :)

      Delete
  6. izurka357@azet.sk :)
    Isabelle Matyoova fb :)
    Sledujem ťa :)
    Som tu nova ale hned ma zaujal tvoj blog dufam že sa ti nedalej bude tak dariť ako teraz :) pekny deň :)

    ReplyDelete
  7. Jsem followerka, stránku jsem lajkla a v anketě jsem hlasovala :) Tvůj blog mě hnedka na první pohled zaujal a moc se mi líbí, ráda semka chodím ;) mlateckm@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Jeeej, koľko krásnych vecí :-). Všetko spĺňam, okrem sledovania, pretože mi to nejako nejde :-(. Musím skúsiť neskôr....

    anettfashion@gmail.com

    Tiež srdečne pozývam na môj vianočný G: http://anett-fashion.blogspot.sk/2012/11/christmas-giveaway-anettbox.html#comment-form

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...