Monday, October 29, 2012

Zázrak menom kyselina salycilová

Poďte sa so mnou zbaviť vyrážok! ...ale ktoré prípravky fakt fungujú?
Odkedy sa mi na tvári začali objavovať vyrážky, odvtedy tam sú, no je ich stále menej a môže za to kyselina salycilová. Je to kyselina, ktorá sa dá získať z vŕby, teda je organická. Má antibakteriálne účinky, čistí póry, no nevysušuje pleť. Na pokožku má hojivé účinky, upokojuje a odstraňuje zápaly, znižuje produkciu mazu a predchádza tvorbe čiernych bodiek.
Hľadajte výrobky s 1% alebo 2% koncentráciou kyseliny salicilovej (alebo salicylic acid), vtedy má vraj najžiadanejší účinok, silnejšie koncentrácie môžu podráždiť pokožku. No na veľa výrobkoch nie je uvedené aká je v nich koncentrácia, teda sa treba uspokojiť, že tam nejaká je =). Tieto výrobky je ale treba používať pravidelne a dlhodobo, ak aj vyrážky zmiznú, mali by sa používať ďalej preventívne. Môže to znieť ako reklama, ale nie je to tak, nespolupracujem so žiadnou kozmetickou spoločnosťou a verím tomu iba na základe vlastnej skúsenosti.

Prvé zmeny som si všimla po použití tohto čistiaceho pílingu z Avonu, no vtedy som ešte nevedela, že je to vlastne vďaka tejto kyseline. Pleť sa mi zdala čistejšia a taká zdravšia. Po použití som sa ale musela nakrémovať, na nose sa mi tvorili šupinky (čo je môj dlhodobý problém).
Gél na vyrážky z 2% kys. salicylovou z Avonu. Používam ho vždy na noc, nanesiem si ho na vyrážky a do rána nie sú tak červené. Sľubuje účinky do pár hodín, no keď musím niekam cez deň ísť a nalíčim sa, je zbytočné si ho nanášať.
  Krémový čistiaci gél. Tiež, ako ( u mňa) skoro každý čistiaci gél pleť trošku vysuší, tiež sa treba nakrémovať po jeho použití. No hneď po umytí mám pocit, že moja pleť je čistejšia. Na pleti je chladivý a má takú tuhú vôňu ako silné mentolky alebo podobné cukríky.
Pleťová maska s nádhernou vôňou, ktorá zaschne na bielu farbu, obsahuje tiež kyselinu salycilovú. Po jej umytí je pleť matná,  no nie vysušená, takže potom už nepoužívam krém, iba osviežujúci sprej.
Pleťová voda Clean&Clear proti čiernym bodkám. Je ich viac druhov, ja som si vybrala túto. Je to TOP produkt z týchto všetkých, používam ju ráno a večer a aj keď je to alkoholová pleťová voda, vôbec nevysušuje, mám čistejšie póry a celkový vzhľad pokožky je taký zdravší. Nemám už ani také ružové líca ako kedysi. Keď použijem túto pleťovú vodu, mám taký skvelý pocit. Mám pocit, že pleť je hydratovaná a zároveň čistá. Tiež miznú aj začervenania.
Po dlhodobom používaní výrobkov s kyselinou salycilovou môžem prehlásiť, že funguje. Vyrážky sa mi sem tam vyhodia iba v období menštruácie. Inokedy iba veľmi zriedkavo a oveľa menej ako predtým. Mám pocit, že aj moja pleť má takú celkom rovnakú farbu, predtým som mala červené líca a bradu.

Takže ak máte podobné problémy s pleťou, odporúčam tieto výrobky, najmä posledný, po dlhodobom používaní si určite všimnete zmeny!!
Alebo máte s takými výrobkami skúsenosti? počuli ste niečo o super účinkoch kyseliny salycilovej?

5 comments:

  1. O la lá, to je pro mě novinka! Kyselinu salycilovou budu muset pořádně prozkoumat. Báječná inspirace...čistá pleť se vždycky hodí ;-).
    Vivi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mne to fakt pomáha, tak som rada, že to môžem posunúť ďalej=) Dúfam, že budeš rovnako spokojná ;)

      Delete
  2. Jojo, znám, i když při slově "kyselina" mi naskakují pupínky :-))

    WorldByBella

    ReplyDelete
    Replies
    1. áno znie to drasticky =D ale vďakabohu, iba "znie" =)

      Delete
  3. no nad tými z avonu sa v katalógu vždy pozastavím, ale potom pokračujem ďalej...teraz úpenlivo premýšľam nad kúpou

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...