Tuesday, October 23, 2012

Wishlist

Vo štvrtok sa chystáme do Viedne do novootvoreného nákupného centra G3, do Primarku, tak začínam rozmýšľať, čo potrebujem a chcem, aby som tam nešla iba tak a kúpila všetko možné zbytočné (aj keď niečo také určite nakoniec kúpim =D) Mám nejakú približnú predstavu, no uvidím a som zvedavá či niečo také alebo podobné nájdem.
 A čo vy? už ste si splnili želania z wishlistu? aké sú to? prezdaďte ;)

1. Bordové sako, saká veľmi rada nosím, no mám iba neutrálne farby, dúfam, že ho tam niekde objavím
2., 7.  hrubý šál, nejaký "nekonečný" aj so strapcami, vlastne chcem si nakúpiť hlavne šály
3. baleríny alebo tzv. Slipper shoes, viem, že na také bude už za chvíľu neskoro, ale v Primarku mávajú obrovský výber, tak to chcem využiť
4. Tmavý bordový rúž
5. Rukavice, nejaké čo mi padnú do oka
6. Veľká čiapka s brmbolcom
8. Väčšia pevná taška, v ktorej by som mohla nosiť viac vecí a aj ťažších tak aby sa mi po druhom raze neroztrhla
9. Modré úzke rifle, nie úplne navy, také niečo ako na obrázku, no nie je to priorita
10. Strečové tielka, mám už dotiaľ čierne a biele a nosím ich celý rok, takže potrebujem doplniť zásoby aj inými farbami
...ešte by sa mi hodila zimná bunda, starú mám už zničenú, no nenašla som pekný obrázok, tak som ju sem nedala...no a tých vecí, ktoré by som chcela by sa ešte našlo kopu =D ale tak, netreba to preháňať, už aj tak je toho dosť, nie som milionář =)
Po nákupe Vám ukážem čo som zohnala =)

Prajem Vám pekný deň a aby ste vždy našli to, čo hľadáte, nech už je to čokoľvek ;)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...