Wednesday, October 31, 2012

Snívalo sa mi...s Lady Gaga




Ahojte, otváram novú rubriku "Snívalo sa mi". Budem Vám písať moje bláznivé, nepochopiteľné, dramatické, nezmyselné a niekedy až príliš živé sny. Rozhodla som sa tak, lebo ich zažívam skoro denne a niektoré stoja za zmienku. Stačí, keď sa na niečo/niekoho pozriem a v noci sa mi to vráti, nemusí to byť práve v teň deň. Ale ovládať to neviem, teda naschvál vyvolať sen o čom by som chcela, to jednoducho neviem. Niekedy sa mi sníva taká séria snov, ktoré spolu akoby súvisia a tie som už pár krát hodila na papier vo forme príbehov.
Ako ste na tom so snami vy? Myslíte, že niečo naznačujú?


Dnes Vám poviem, čo sa mi snívalo cez víkend.
Išla som po schodoch do školy do prednáškarne, kde sme mali mať angličtinu a za katedrou sedela Lady Gaga. Bola oblečená v jednom z jej crazy kostýmov (keď som sa ho snažila nájsť na nete, ani jeden mi nesedel na ten zo sna), namaľovaná ako na koncert, ale tvárila sa veľmi seriózne a vysvetľovala nám látku. Po anglicky samozrejme. Nikto sa nad tým nejak nepozastavoval, každý to bral normálne. Ale ja som musela zavolať priateľovi, že dnes nás učí Lady Gaga. A myslela som si, že to už na akú úžasnú školu chodím, keď nás môžu učiť také hviezdy =D
A dôvod, prečo sa mi snívalo o nej bude asi preto, že som vo štvrtok v Primarku videla plátennú tašku s jej podobizňou =D takže asi takto to u mňa funguje ;)

8 comments:

  1. takto to funguje kazdeho... precitaj si freuda...

    ReplyDelete
    Replies
    1. to mi je jasné =) dik za tip =) ja som proste zo snov unesená ;)

      Delete
  2. aj mne sa každý deň sníva vždy niečo iné....najhoršie sú sny, keď mi trhajú zuby, vždy keď sa zobudím, tak si ich pre istotu skontrolujem :D

    ReplyDelete
  3. brala by som taký sen :D hoci som najradšej, keď sa mi nič nesníva, moje sny sú vždy dosť strašidelné alebo sa mi snívajú síce banálne veci, ale vedia ma tak zdeptať napr. že som práve bola vyvolaná z nejakého predmetu a nič neviem, je to 5-ka ako hrom a najväčšia sranda na tom je asi to, že o pár dní ma fakt nejaký učiteľ v reálnom živote vyvolá :D a potom také tie sny, kde pred niečím utekám, cítim strach a je to také živé, že ešte po zobudení mám tie pocity, ale raz sa mi stalo, že som si dokázala uvedomiť, že som len v sne a tak trochu ho riadila a zrazu človek má všetko načo si spomenie, škoda len, že na takú malú chvíľku :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aspoň sa vieš pripraviť, keď vieš, že ťa vyvolajú, no horšie je, že ak nevieš z čoho konkrétne musíš sa učiť všetko no =)
      a to, keď pred niečím utekáš poznám aj ja, veľmi dobre. Zobudím sa potom v strese, fuj =D a vieš aj prečo utekáš? lebo ja väčšinou na to zabudnem, keď sa zobudím

      Delete
    2. tak áno, ale najhoršia kombinácia je, keď človek pokazí odpoveď nie len v sne, ale aj v realite :D a tak celkovo radšej nič nevedieť ako niečo dopredu a potom sa triasť, že čo ak..., keď je ťažká látka tak čo tam budem vystrájať? :D
      a pred čím utekám..no väčšinou sú to ani neviem či duchovia alebo proste nejakí ľudia čo ma prenasledujú a občas sa mi stáva, že mám proste v hlave myšlienku, že musím pred niečím zdrhať a potrebujem sa niekde skryť tak utekám a keď ide do tuhého a už-už ma to niečo dostalo tak sa zobúdzam...keď mi niektorí hovoria o svojich snoch, že sa im sníva, ako lietajú s poníkmi tak môžem len ticho závidieť :/

      Delete
    3. mne sa tiež skôr snívajú hororové scény ako poníky =D teda o tom počujem prvýkrát, že sa niekomu snívajú aj také sladké sny. ha ale to by ma asi až tak "nebavilo" =D
      a strašidelné veci sa vraj snívajú , keď sa neskoro večer pred spaním naješ =)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...