Thursday, October 18, 2012

OOTD...Just one perfect day

Od začiatku týždňa som toho mala veľmi veľa, už som z toho bola hotová, ale dnešný slnečný deň ma normálne vyliečil. Prechádzka po Piešťanskom parku mi dobila baterky a tak som po príchode domov fotila, vybavovala rôzne veci a kopu plánov mám už aj na zajtra (som zvedavá dokedy takto vydržím) =D. Nemala som so sebou foťák v tých Piešťanoch, tak som to dobehla neskôr a odfotila pre Vás outfit dňa keď som sa vrátila domov...Slnko bolo ešte silné, preto som odfotila veci aj na zemi =)
From the beginning of the week I had so many responsibilities that made me totally exhausted but today´s sun healed everything. Walk through Piešťany recharged my batteries so when I came back home I took photos, handled some things and I already have many plans for tomorrow =D I hadn´t my camera with me in Piešťany so I took photos of my OOTD after at home. The sun was very strong that´s why I photographed my clothes also on the floor =)
Takto to vyzerá na zemi =)
A takto to vyzeral na mne =D

Legíny F&F, čižmy Deichmann, kabelka RemixOriginalDoplnky,  čierne tričko NewYorker, dlhý sveter F&F, budna od číňanov, opasok NewYorker, okuliare Gate
Legíny, čižmy a sveter ste mohli vidieť v poste Jesenná výzbroj

PS: Nezabudnite hlasovať v ankete ;)

2 comments:

  1. such a great outfit!

    from helen at www.thelovecatsinc.com // @thelovecatsinc

    ps. enter my giveaway to win 30 beauty products inc. essie and more! it's worldwide too!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...