Friday, October 5, 2012

Hello OOTD !

Včera som celé doobedie fotila, tak som to využila aj na OOTD =) potom som upravovala fotky a nakoniec som bola v Piešťanoch pozrieť bratovu priateľku ako (nádherne!!!) spieva . Pri refréne piesne Hallelujah mi vyhŕkli slzy do očí, mala som čo robiť aby som sa nerozrevala ako malé decko. Zaujímavé je, že sa mi to stáva vždy, keď počujem nejaký výnimočný hlas (no nie každý dobrý spevák na mňa tak funguje). Vyvolá to vo mne obrovské emócie a chvenie v žalúdku, chce sa mi smiať, chce sa mi plakať, chce sa mi skákať tri metre. A nemusí to byť iba spev naživo. Stalo sa mi to napríklad aj v kine, keď sme boli na Burlesque a Christine Aguilere vypli playback, začali spúšťať oponu, ona začala spievať a vytiahla také tóny, že oponu opäť zdvihli. Vtedy som mala presne taký pocit a pripomenie sa mi to vždy, keď vidím video s tou scénou.
Poznáte ten pocit? napíšte mi, lebo som zvedavá, že či dokáže niečo vyvolať podobné emócie vo vás ;)
I had been shooting whole morning yesterday so I did an OOTD too =) than I edited photos and went to Piešťany where the girlfriend of my brother (stunningly!!) sang. When she sang the song Hallelujah, I cried. It happens everytime I hear some really special voice (but not every good singer works for me) For example it happend when I heard Christina Aguilera in cinema in Burlesque. At that moment I want to laugh, cry and jump at once. There are so much emotion and feelings in me!
Do you know it? Let me know if something can evoke such strong emotions in you ;)


Šortky - New Yorker; Pulóver - New Yorker; blúzka, okuliare- H&M; Taška - PRIMARK; Náhrdelník - Ann Christine, Topánky - F&F (všetky kúsky okrem šortiek sú už staršie)

8 comments:

  1. Krásný outfit..moc ti sluší :)
    Takové pocity znám, pamatuji si na film Gladiátor, ta melodie mě totálně dostala, navíc tam bylo umírání...nešlo nebrečet :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem ;)...inak Ďakujem za tip na film, dávno som nevidela ;)

      Delete
  2. hezky :)
    pojd na giveaway :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    ReplyDelete
  3. LOVE YOUR STYLE!AWESOME!!!:)


    p.s. let us know if you would like to follow each other
    xoxo



    http://style-squared.blogspot.ca/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much! Your blog is amazing, I will definitely follow ;)

      Delete
  4. Moc hezké oblečení, vážně ti to sluší :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...