Wednesday, October 31, 2012

31.10. Halloween z časov minulých

Halloween som vždy tak nejak obdivovala. Keď som bola malá a zistila som, že existuje Halloween, som si robievala v izbe strašidelnú výzdobu - papierové pavúky, duchovia, ježibaby, čierne mačky a všade namotaná vlna, akože pavučina. Niečo podobné som so spolužiakmi robila dokonca aj v triede, z čoho triedna nebola 2krát nadšená =D a večer sme sa poobliekali a pomaľovali a len tak sme sa naháňali a blbli na ulici. ha
Je to pre mňa taký strašidelný karneval, a ja mám také tématické akcie a party hrozne rada. Aj keď maska nie je vždy strašidelná (viď. napr. maska futbalistiek), ale hlavne, že je =)!
Teraz som pre Vás vyhrabala pár fotiek zo starých "akcií" a fotku z dnešného dňa postnem nabudúce ;)
Ja som v strede akože upírka
Strašidelné fotenie na Čachtickom hrade
 A čo vy? boli ste alebo sa chystáte na nejakú "helovínsku párty"? Aké masky ste boli / budete?=)

6 comments:

  1. podarené fotky :) Halloween ma vždy fascinoval a raz by som chcela zažiť taký ten pravý so všetkým čo k tomu patrí - vydlabávanie dyne, koledovanie u susedov ,zbieranie sladkostí do tých super vrecúšok :D no ako to poznáme z amerických filmov

    ináč tiež si vedieš scrapbook alebo si bublinky použila na iný účel? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to by bolo super, zažiť to "se vším všudy", pochybujem, že by to prišlo aj sem. Musíme vycestovať za veľkú mláku ;)

      scrapbook sa sa stále chystám začať, ale zatiaľ som sa k tomu nedostala. bublinky som nalepila do albumu s fotkami =)

      Delete
  2. Já osobně Halloween neslavím, ale ani jeho oslavy neodsuzuji, přijde mi to zajímavé a pěkné. Tvoje fotky jsou skvělé! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem pekne =) a tak všeobecne tématické akcie a párty máš rada?

      Delete
  3. Výborne fotky :D
    S priateľom tento rok ideme za pár z 20.rokov 20.storočia :)
    ale po minulé roky som toho vystriedala už veľa, od čarodejnice, cez upírku, kleopatru, zombie až po červenú čiapočku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, to môže byť super, tá tohtoročná maska, posti potom fotky na blog, som zvedavá ;) a vidím, že máš za sebou tiež peknú strašidelnú históriu =))

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...