Wednesday, September 26, 2012

Ten šťastný moment...that happy moment

Poznáte ten šťastný moment, keď vám konečne dorazia fotky? Ja to zbožňujem, pretože fotky sú moja závislosť. Fotenie, ale hlavne prezeranie. Dávam si fotky vyvolať cez Happy Foto, sú tam mega najlepšie ceny, vyvolanie netrvá dlho a hlavne, fotky sú fakt kvalitné. Dnes som sa vrátila z Blavy (kde študujem) a fotky som už mala na stole. Waaa, najradšej by som si nimi oblepila celú izbu =)

 You know that  happy moment when your photos finally arrive? I love it, because photos are my addition. To take them but above all look at them. Today when I came home from Bratislava (I study there) my photos were laying on my table. Yay! ;)

6 comments:

  1. Hello, I found your blog from a friend and I went to visit! I loved your post and I am going to stay on top of all the news!

    I hope my blog:

    www.todacharmosa.com

    If you want to follow me I'll be very happy! ♥ hugs

    www.facebook.com/blogtodacharmosa

    Instangram @pathyamorinha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much Pathy! =) I´m glad that you like it ;)

      Delete
  2. mne to nejde načítať na tej stránke :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. môžeš byť trošku konkrétnejšia, aby som ti vedela poradiť? =)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...