Sunday, September 23, 2012

Rýchlovýlet Viedeň - Vienna + BIG NEWS

Škola už začala, ale tento štvrtok (posledný možný voľný štvrtok pre nás oboch) sme sa vybrali do Viedne. Bolo ešte krásne počasie a chceli sme ešte niekam vypadnúť pokým to začne tak naplno. (A omrknúť obchody ;)) Plánovala som kúpiť jednofarebný (červený až bordový) šál, kabelku, v ktorej by som mohla nosiť aj ťažšie veci bez toho, aby sa hneď zničila a samozrejme nejakú tú deutsche tlač. Nakoniec z toho bolo pár náušnic z Forever 21 a nemecký GLAMOUR. Ale za to sme toho prešli a precestovali (metrom) dosť. Chceli sme vidieť nejaké nákupné centrá a tak som to hodila do googlu a na viacerých stránkach mi vyhodilo Millenium City a Gasometer ako jedny z najväčších. Navštívili sme obe a nenašli sme tam NIČ, takže ak idete o Viedne za nákupmi, nestrácajte čas cestovaním do týchto centier, zostaňte pekne v historickom centre, ale veď to iste väčšina z vás vie (iba ja som nevedela =D).

!!! ALE mám pre vás jednu úžasnú správu, ak poznáte anglicko-írsku značku PRIMARK, čo myslím, že veľa z vás áno, a ak ju zbožňujete (hlavne pre ceny) tak ako ja,  18.októbra sa chystá otvorenie obchodného centra G3 a zároveň aj predajne Primark aj vo Viedni, kam sa určite chystám. Teda určite nie na otvorenie, ale niekedy potom a dúfam, že tam už niečo nájdem ;) 
Tu je presná adresa:


G3 Shopping Resort

Wilhelm-Hornbach-Strasse 1, A-2204 Gerasdorf /NÖ
Vienna
Austria
Takže vidíme sa tam! ;)


3 comments:

  1. beautiful place and great couple :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for such a nice comment ;)

      Delete
  2. Hmm it seems like your blog ate my first comment (it was super long) so I
    guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog.
    I as well am an aspiring blog blogger but I'm still new to the whole thing. Do you have any suggestions for rookie blog writers? I'd
    genuinely appreciate it.

    Here is my blog post :: Royal Mercante

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...