Saturday, September 22, 2012

Hollywood fashion influence: Nelly Furtado


Vždy som mala rada Nelly. Jej hudba mi prišla iná, jej  nosový hlas výnimočný, či už I´m like a bird, alebo neskôr Maneater a najnovšie je to Spirit indestructable, všetky piesne sa mi páčili, (jedine album Folklore možno trošku menej) ale vždy príde s niečím čo zbožňujem. Alebo Try a Say it Right, ó bože to boli moje srdcovky, čo vy na to? Máte radi Nelly, či nie?

I always loved Nelly. Her music was different, nose voice special and hits like I´m like a bird, Maneater and now Spirit Indestructable are great! Ioved all of her songs (maybe album Folklore not that much). Try and Say it Right were my favourite. Do youlike her, or not?

Ale aby som prešla k móde ako som plánovala, lajkla som jej fanpage na facebooku a odvtedy sa mi zobrazujú jej fotky a  tým som si začala viac všímať je štýl a fakt sa mi zapáčil. Tie pestré farby, skvelé doplnky, uletené náušnice, vzory, dodáva mi to odvahu mixovať viac farieb a veselých outfitov. A tiež sa mi na nej páčia očné linky a výrazné pery. Čo poviete? ;)

But to fashion as I planned. I liked her fanpage on facebook and started to follow her photos and I like her style. Those colors, cool accessories, huge earrings, patterns, it inspires me to mix more colors and funny outfits. And I like eyelines and bright lips on her. What do you think?





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...