Monday, August 20, 2012

ZMENY - CHANGES

Keď som začínala uvažovať o blogu, dlho som rozmýšľala či budem písať po anglicky alebo po slovensky. Veľa myšlienok ma napadalo po anglicky, pretože niekedy som do angličtiny úplne prepnutá. Filmy, hudba, blogy, webstránky, škola, stále sa niečo točí v angličtine a ja jazyky zbožňujem, preto niekedy po anglicky už aj rozmýšľam. Ale späť k veci. Rozhodla som sa písať po anglicky, kvôli tomu, aby môjmu blogu malo šancu rozumieť oveľa viac ľudí a keďže všetko naokolo sa tak globalizuje, tak mi to prišlo ako najvohdnejšie riešenie. Ale neskôr som si uvedomila, že po slovensky by sa ľahšie opisovali produkty, obchody, alebo naše mestá keď sa napr. ten ktorý produkt u nás dá kúpiť a tým pádom je tá info zaujímavejšia pre Slováka/enku, takže som súbežne začala písať 2 blogy, rovnaké, iba každý v inom jazyku. Ale (ďalšie ALE =D) väčšina produktov a značiek sa predáva všade po svete, preto ďalším krokom bolo všetko malými písmenami preložiť do slovenčiny pod hlavný anglický text a tak som každý príspevok upravila, keďže písať 2 rovnaké blogy znamenalo dvakrát viac roboty a času.
A teraz to príde! =) (Už žiadne ale) Moje (dúfam) definitívne rozhodnutie je písať blog po slovensky a tie najdôležitejšie a najzaujímavejšie info prekladať malými písmenami po anglicky. Bude to viac osobné a taktiež sa budem snažiť pridávať viac príspevkov. Chcem niečo napísať každý týždeň, či už 3 krát denne, alebo 1 krát za týždeň, proste každý týždeň niečo nové.

Tak dúfam, že mi s tým všetci pomôžete a budete komentovať čo sa vám páči a nepáči. =)))
Ďakujem za všetky vaše komenty ;)

My blog went through more changes. From everything in English to Eglish + Slovak underneath and now finally I decided to write in Slovak and translate the main information into English. When I want to write about Slovak products, shops and places I think for Slovaks is better to read it in Slovak language, I hope you know what I mean and understand. But I think about my dear foreign followers and I don´t wanna lose them, so I won´t stop writing in English, it only will be a little bit less. And I want to write something every week.

I hope you´ll help me a comment what you like and what you don´t. =)
Thank you for all of your comments! ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...