Tuesday, August 21, 2012

Štýlové orientálne ráno alebo 3x recommend

Včera som si kúpila sprchový gél Palmolive Ayurituel energy s orientálnou vôňou santalového dreva a zázvoru. Odporúčam!
 Páčia sa mi takéto teplé ťažšie vône sprchových gélov a táto mi pripomenula vôňu nápoja tchai latte, ktorý som si veľmi obľúbila, hneď ako som ho prvý krát skúsila.
Odporúčam!
Kávu veľmi nepijem, čaje tiež nie, tchai latte je niečo iné, nové a teda presne pre mňa, jeho vôňa mi pripomína Vianoce a tento sprcháč je tomu podobný. Dnes ráno som si teda pripravila ľadové tchai latte, k tomu pridala 2 cookies, skvelú knižku So šarmom parížanky a do fotky som doaranžovala spomínaný sprcháč. Ráno ako vyšité =)

I bought shower gel Palmolive Ayurituel energy with oriental scent of santal wood and ginger. Recommend!
 I like these warm scents of shower gels and this one reminds me of a drink tchai latte, that I really really love from the firt time I tried it.
Recommend!
 I don´t drink coffee, neither tea, tchai latte is something new and different so exactly for me. Its scent reminds me of Christmas and this shower gel is similar. This morning I made ice tchai latte, added 2 cookies, fantasic book Parisian Chic and made a photo with the shower gel. Perfect morning!








Btw, čo hovoríte na túto knihu? Máte ju? Mne sa páči, je to taký ženský parížsky bedeker =)
Odporúčam!
Btw, what dou you think about this book? Do you haveit? I like it, it is like a parisian bedeker for women =)
Recommend!
In between of my yummy breakfast;))))

3 comments:

  1. http://comeduegoccedacqua.blogspot.it/2012/08/fluo-giveaway.html fluo giveaway on my blog =)

    ReplyDelete
  2. mňááám raňajky vyzerajú super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm veru že aj boli ;) aké raňajky preferuješ, slané, či sladké ? ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...