Sunday, August 26, 2012

Nedeľný zoom - Sunday zoom

Dnes je trochu upršané počasie, oddychovala som na posteli, keď som sa zahľadela na kvapky na okne. Také drobné detaily. Všímam si detaily. Mám rada makro fotenie, nakupovanie maličkostí, vždy radšej viac malých vecí ako jedna veľká.Zbožňujem darčekové predajne so širokým drobným sortimentom. (ale paradoxne mám rada aj minimalizmus, hmm , niečo na tom slove mini bude, pretože aj auto mám mini...a na tieto súvislosti som prišla práve teraz =))
Napadla ma myšlienka nafotiť pár zaujímavých záberov mojej izby (nad čím som uvažovala už dávno) pekne zblízka. Niekedy je zaujímavejšie ukázať malé detaily a nie hneď všetko naraz, pretože nejaké to tajomstvo by tu malo zostať ;)

Today´s wheater is rainy, I rested in my bed and watched drops on the window. Small details. I like details and everything small. I like to buy many small things rather than one big (but on the other hand I like minimalism too, there´s something with that word "mini", because I have the car Mini. and I realized these associations roght now =))
I thought about taking pictures of my bedroom in zoom. Sometimes is more interesting to show small details than the whole thing because some secret should remain ;)

Btw, fotky upravujem v Google+, úplne som natešená, že to existuje, pretože photoshop zatiaľ nemám a presne na niečo také som čakala, odkedy som zistila, že niečo také funguje, trčím tam skoro stále, keď som na nete (teda okem Pinterestu=)) =)
I edit my photos in Google +.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...