Wednesday, August 29, 2012

Narástli mi Lennonky - My Lennons grew (up)

Mám mániu kupovať nezvyčajné (a lacné) okuliare. (Moje oči mi to raz vrátia) Pre mňa sú dôležitým doplnkom.
Už keď som bola malá, nosila som Lenonky a teraz ich v obchodoch vidím zase. No v C&A som objavila tieto, veľké a povedala som si, že asi tak ako som vyrástla ja, narástli aj Lennonky a kúpila ich.(Za 2 €!) Sú trochu smiešne, ale cool ;) Aký je váš názor?
Fotil ma priateľ v záhrade u starých rodičov, kde som vyrastala.

I´m a sunglasses maniac. For me they´re an important accessoire. When I was little, I wore Lennon´s and now I see them in stores again. I saw these big ones in C&A and told myself that they grew up as I did and I bought it (for 2€!) They´re funny but cool, what do you think?
Photo was taken by my boyfriend in my grandparent´s garden where I grew up.

3 comments:

  1. do kelu, tiez som ta chcela nominovat na liebster award :) congrat :)

    ReplyDelete
  2. waw, no to som potcená =) ďakujem ;)a vieš, že aj ja som chcela teba?! vážne! ale keďže tam bola podmienka, mať pod 200 "čitateľov" a ja som chcela dodržať pravidlá, ale tak aspoň touto cestou vieš, že tvoj sledujem, mám rada a je súci na ocenenie ;)

    ReplyDelete
  3. Ahoj,náhodou tieto brejle nepredávaš? :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...