Thursday, August 30, 2012

Deň neprečítaných kníh


   Zajtra, 30.augusta je vyhlásený deň neprečítaných kníh. Vraj až 28% kníh, ktoré vlastníme sme neprečítali. Môžem potvrdiť, u mňa to súhlasí, mám doma knihy, ktoré v poradovníku čakajú na prečítanie. Zvyčajne je to podľa toho kedy som ktorú kúpila, snažím sa ich postupne čítať, no stane sa, že na niektorú zabudnem. Takže zajtra by sme to mali dohnať, alebo aspoň začať. Je to príjemná zámienka prečo sa odtrhnúť sa od monitora, nie? ;)
Ja som u priateľa vyhrabala staršiu knižku s erotickým nádychom Svet je malý od Davida Lodgea, do ktorej sa chystám pustiť na dovolenke, na ktorú odchádza zajtra večer.
Aký je váš zoznam neprečítaných kníh? Do ktorej sa pustíte zajtra alebo v najbližšej dobe? Aká knižka vás v poslednej dobe zaujala? Aké štýly najradšej čítate? Všetky možné postrehy,ktoré sa týkajú kníh mi môžte napísať do komentárov ;)


Today is the day of unred books.  Statistics say that 28% of books we own are unread so we should change it tomorrow . Are you in? ;) I am, with light erotic book Small World from David Lodge, which I want to read on my holiday that starts tomorrow evening.
Whakt kind of book do you like? What books do you want to read? Let me know in comments ;)

2 comments:

  1. nemám vyhradený štýl čo sa týka kníh, ale jednu som si na dnešok už nachystala :) tak idem na to! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak veľa šťastia, potom daj vedieť aká bola knižka ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...