Thursday, August 30, 2012

BLOG AWARDS



S obrovskou radosťou Vám oznamujem, že som bola ocenená v Liebster Blog a to nominovaním Loly, ktorá ma nesmierne potešila, milión krát ĎAKUJEM aj touto cestou a preto, že si to veľmi veľmi vážim, v oceňovaní pokračujem.
Predtým, než si pozriete nominované blogy, určite si pozrite ten Lolin! Stojí to za to! Photonlinelife

Blogy, ktoré sa mi páčia, stoja za prezretie a teda ich nominujem:


Pravidlá:
- poďakovať osobe, ktorá ocenenie udelila
- odkázať späť na osobu, ktorá mi ocenenie udelila
- navrhnúť ďalších 5 blogov na ocenenie s menej než 200 čitateľmi
- informovať bloggerov o nominácii na ocenenie
- umiestniť ocenenie na blogu




10 comments:

  1. íí, ďakujem! :) potešila si ma a naozaj si to vážim! :)*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;) to som rada a prajem veľa šťastia v ďalších príspevkoch, veľa komentov a sledovateľov ;)

      Delete
  2. Replies
    1. Rado sa stalo ;) a len tak ďalej ;)

      Delete
  3. ahojky, zvu Tě na svojí giveaway :)budu ráda když Tě tam uvidím ;* http://janniebel.blogspot.cz/2012/08/the-first-giveaway.html#comment-form

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahoj, ďakujem pekne! rada sa prídem pozrieť ;)

      Delete
  4. Replies
    1. som rada, že som potešila, páči sa mi tvoj blog a držím ti v ďalších príspevkoch palce!;)

      Delete
  5. Hi, Nice post thanks for sharing. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

    Thanks!

    Angela
    angelabrooks741@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Milá Alexandro, moc děkuji, jsi zlatíčko! :-)

    Paris-London Giveaway

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...