Tuesday, June 26, 2012

...what a girl wants, what a girl needs...Shopping

Again. And I have never enough =) I´m a sinner, I know. BUT I´m perfect bargain girl (I´m 21, do you think I can still call myself a girl? =) I´m not used to call myself a woman...that´s so weird =D), OK, back to point, if you wanna buy amazing clothes and not to pay month salary for it, call me =D I can conjure wonderful
outfits only of sale clothes that is still trendy. I always buy such amazing things...I wish I had more money to do it more often. I´ll work on it.=P
So and these are my pieces from shopping from last few months. Most of them are F&F. ( probably my favourite brand, I have so many pieces from F&F, that everytime I go somewhere, something on me is from F&F =D)  I really like them, hope you too ;)

Znovu. A nikdy nemám dosť. =) Som hriešnica, ja viem. ALE som skvelé výpredajové dievča (mám 21, myslíte, že si stále môžem hovoriť dievča? =) nie som zvyknutá hovoriť si žena...to je také divné =D) OK, späť k pointe, ak si chcete kúpiť úžasné oblečenie a nezaplatiť za ne mesačnú výplatu, zavolajte mi =D Dokážem vyčariť úžasné outfity iba z oblečenia z výpredajov, ktoré je stále trendy. Vždy kúpim také úžasné veci...Kiežby som mala viac peňazí, aby som to mohla robiť častejšie. Popracujem na tom =P
Tak a toto sú moje kúsky z nakupovania z posledných pár mesiacov. Väčšina je F&F. (asi moja obľúbená značka, mám toľko kúskov z F&F, že vždy keď niekam idem,  niečo na mne je z F&F)  Fakt sa mi páčia, dúfam, že aj vám ;)



3 comments:

  1. I LOVE everything in this post, especially the jelly flats! OBSESSED!
    x
    -Imani Love

    ReplyDelete
  2. amazing!! the paisley shorts are my favourite!! xxxx

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...