Saturday, March 10, 2012

One sunny day



       Today sun shone so beautifully, that I wanted to spend all day outside. It made my day. I love when I can take my sunglasses on and that warm feeling on my skin when the sun shines is amazing. I was in perfect mood and had so much energy, and still have! I got so many ideas today, that I gotta feeling that today is not long enough to do what came to my mind...The sun has magical power.

Dnes slnko svietilo tak nádherne, že som chcela stráviť celý deň vonku. Vylepšilo mi to deň! Zbožňujem, keď si môžem nasadiť okuliare a ten teplý pocit na pokožke, keď slnko svieti je úžasný. Mala som perfektnú náladu a stále mám! Dostala som toľko nápadov dnes, že mám pocit, že dnešok nie je dosť dlhý, aby som spravila všetko, čo mi zišlo na um... Slnko má magickú moc.
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...