Tuesday, March 27, 2012

Flower trousers from H&M

I saw advertisment on these trousers and I told myself, I want them! For very good price 14,95€, I must have them! I went to several H&M shops and didn´t find them. I was upset, because they´re really gorgeous. Recently I saw many many pictures of many fashion bloggers wearing them. The proof that they´re hit. Everyone want them and obviously has them and that makes me want them a little bit less. But of course, I love them instead! Ladies who have them were more lucky than me and found them earlier ;)
This case happen to me often. Last time I went shopping, I found beautiful mint top. Todays musthave, right? I took it to fitting room and tryed. Amazing! But than I found another gorgeous orange-pink top. I was looking for this perfect color combination for ages! So finally I decided for the orange-pink top instead of that mint one. Reason? Mint became quickly an obsession, but I don´t wanna go out and be mint as everyone else. But again, I love it instead on every girl wearing it. Maybe I´ll buy some mint nail polish to fit the street =P

Videla som reklamu na tieto nohavice a povedala som si, chcem ich! Za veľmi dobrú cenu 14,95€, musím ich mať! Bola som v pár H&Mkách, ale nenašla som ich. Bola som sklamaná, pretože sú skutočne nádherné. V poslednej dobe som videla veľmi veľa obázkov veľa módnych blogeriek, ako ich nosia. Dôkaz, že sú hit. Každý ich chce a zjavne ich aj má a to spôsobilo, že ich chcem o trošku menej. Ale samozrejme, páčia sa mi aj tak! Dámy, ktoré ich vlastnia mali proste viac šťastia ako ja a našli ich skôr (a hlavne inde) ;) Tento prípad sa mi stáva často. Naposledy, keď som bola nakupovať, našla som nádherný mätovo zelený top. Dnešné "musíš-mať", však? Vzala som ho do kabínky a vyskúšala. Úžasný! Ale potom som našla iný nádherný oranžovo-ružový top. Túto perfektnú farebnú kombináciu som hľadala asi večnosť! Takže v konečnom dôsledku som sa rozhodla pre druhý top namiesto prvého. Dôvod? Mätovo-zelená sa stala rýchlo posadnutosťou, ale ja nechcem vyjsť von a byť mätovo zelená ako každý. Ale znovu, páči sa mi aj tak na každej babe, ktorá tú farbu nosí. Možno si kúpim mätovo-zelený lak na nechty, aby som na ulici zapadla =P

5 comments:

  1. oh I love this piece! been checking it out for some time now... hope they still have them.

    ReplyDelete
  2. They are most definitely gorgeous! Boy, you were lucky to find this deal, it's awesome!!!

    ReplyDelete
  3. They are so great! I have the blouse with the same pattern and I want want want want that trouser but in my H&M store in the city my size is sold out and also on the german online shop -.- Did you got them?
    P.S Great blog, hope you will stop at mine sometime :)

    xxx Magdalena

    ReplyDelete
    Replies
    1. The same situation here, but the diference is, they didn´t have trousers at all :/ My friend has the blouse, is georgeus!!! you schold post a photo of you in it ;)

      Delete
  4. I did not know about ur blog and is so cute! i'm following u now :) what about following eachother? :)
    www.meryswardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...