Friday, March 2, 2012

Favourite 10 make-up products from Avon

I would like to start new section, FAVOURITE 10, here I will post some lists of my favourites from music, fashion, food, cosmetics and much more...Hope, you´ll like it ;)
I start with cosmetics from Avon.
I´m Avon Lady so I like Avon. I have many products and this is my favourite make-up cosmetics. These products I use the most.

Rada by som začala novú sekciu, Obľúbených 10. Tu budem pridávať zoznamy mojej obľúbenej hudby, módy, jedla, kozmetiky a veľa iného..Dúfam, že sa Vám budú páčiť.
Začnem s kozmetikou z Avonu. Som Avon Lady, takže Avon mám rada. Mám veľmi veľa výrobkov a toto je moja obľúbená dekoratívna kozmetika, ktorú používam najviac.
10. liquid eyeliner Avon Color Trend, shade electric blue
9. Blemish Stick Avon Clearskin
8. bright lights shadow stix Avon Color Trend, shade vibrant violet
7. nail polish Avon, shade Mystic
6. lipstick Avon Color Trend, shade pink diamond
5. eyeliner, Avon Super shock, shade blackended metal

4. lipstick, Avon Ultra Color Rich, shade latte
3. mascara, Avon SuperCurlacious, shade black
2. mineral make-up, Avon Smooth minerals, shade Nude
1. lipstick Avon Moisture Seduction, shade Plum Gorgeous
What do you think? Do you know these products? Do you use Avon cosmetics? Let me know ;)

Čo si myslíte? Poznáte tieto produkty? Používate Avon kozmetiku? Dajte vedieť ;)

4 comments:

  1. never thought to buy makeup from avon. thanks for sharing!

    ReplyDelete
  2. amazing post!
    I love avon products! :)

    ReplyDelete
  3. lovely products!:-)
    xx sophia

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...