Monday, February 13, 2012

My Valentines Ball Look

           I was invited to a Valentines ball. Here is my dress and hair =)
           I wore simple cream dress with silver and light brown stones.

Bola som pozvaná na Valentínsky ples, ktorý sa uskutočnil v nádhernom prostredí s prekrásnou výzdobou.
A takto som vyzerala ja:

Made this fancy ballerina bun. I was inspired by: Make your bun lot more fun  and added a flower.
Na hlave som si vytvorila štýlový baletkovský drdol. Inšpirovala som sa tu:Make your bun lot more fun a nakoniec pridala kvietok.





















                                                And put a very simple, retiring make up.
Zvolila som decentný make up.
Welcome drink
Favourite snap

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...