Monday, February 13, 2012

Hollywood (not only) fashion influence 2: Lauren Conrad

 
          I´m sure you know the MTV reality show Laguna Beach and The Hills and I´m sure you all know Lauren. I wanted to share my joy of "knowing" this woman. I saw all episodes of each show and I watched them mostly because of Lauren. I liked her as a person and the way she dressed. I found myself in her many times I watched it. Now she is a writer (own 4 books she wrote) and fashion designer of her own clothing line Paper Crown and also designes for Kohl´s. She influenced me in many ways, I´ll mention the way of clothing. She looks great every time, she dresses very elegant and simple but sexy too. I just love it!

Určite ste počuli o reality show Laguna Beach a The Hills, ktoré bežali na MTV. Zo začiatku som nebola veľký fanúšik, vždy keď som prepla MTV a videla tú babu zase s nejakou šatkou na hlave, prepla som okamžite na iný kanál. Možno viete, že mám ny mysli Lauren Conrad. The Hills nejaký čas bežalo a ja som začala častejšie pozerať posledné časti. Nejak ma to zaujalo a samozrejme aj úplne dostalo. A z Lauren sa stala moja obľúbenkyňa. Chcem sa podeliť o radosť z toho, že "poznám" túto ženu. Neskôr, keď na MTV skončila posledná séria, som si všetky staré zmeškané pozrela online. Kvôli Lauren, samozrejme. A Taktiež Laguna Beach.
Lauren sa mi páči ako osobnosť a jej štýl obliekania je tiež skvelý. Veľakrát som sa v nej našla. V tom ako zmýšľala a konala a v jej záujmoch. Teraz je spisovateľka (vlastním (zatiaľ) jej 4 knihy) a módna návrhárka vlastnej značky Paper Crown , navrhuje aj pre módny reťazec Kohl ´s a objavila sa v pár seriáloch. Ovplyvnila ma vo veľa smeroch. Spomeniem spôsob obliekania. Vyzerá zakaždým skevelo, jej štýl je elegantný aj ležérny zároveň a hlavne veľmi jednoduchý a to sa mi páči najviac. Spoznávacie znaky: šatka na hlave, balerínovský drdol vysoko na hlave, elegantné šortky s vysokým pásom, zapletaný vrkôčik popri tvári, Chanel kabelka, koženkové legíny...




2 comments:

  1. first of all, i love your name! my little girl is alexandra also. :) great new blog... love your style, and you are lovely. you have a new follower from usa. :) hoping to visit again, and all the best on your blog. :) cheers!
    xoxo
    jasmine
    http://adamalexmommy.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. You made my day ;) thank you for your words and following! I checked your blog, it is amazing!! ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...