Monday, February 13, 2012

Hollywood fashion influence: Liv (Kate Hudson)

When to have a business look, than have that Liv´s from movie Bridewars. It´s simple, elegant and sexy too. Perfect wear to work. I study business school, so maybe one day, I will wear only this. I love the way Kate Hudson looks in business casual in every movie. But this one was the best, in way of clothing. Get inspired with me =)


Nenosím iba jeden vyhradený štýl, ale keď business look, tak ten, ktorý nosila Liv vo filme Vojna neviest. Je jednoduchý, elegantný a zároveň sexy. Perfektné oblečenie do práce. Študujem business školu, tak možno jedného dňa, budem nosiť iba toto. Veľmi sa mi páči ako Kate Hudson vyzerá v business oblečení v každom filme, v ktorom sa v ňom objavila. No musím povedať, že v obliekaní sa mi najviac páčila práve v tomto. Inšpirujte sa so mnou =)






Kate Hudson is my favourite actress.She is just georgeus and funny. I saw many movies she acted in. Just for example this one Bridewars, How to lose a guy in 10 days, Fool´s Gold, Alex and Emma, Almost Famous, My best friends girl, Le divorce, 200 Cigarettes...


Kate Hudson je moja obľúbená herečka. Je proste úžasná a zábavná. Milujem jej smiech. Videla som veľa filmov, v ktorých účinkovala. Napríklad spomeniem: Bridewars, How to lose a guy in 10 days, Fool´s Gold, Alex and Emma, Almost Famous, My best friends girl, Le divorce, 200 Cigarettes... film je pre mňa vždy zaujímavejší, keď sa v ňom objaví Kate =)






And finally the best wedding dress ever!
Vera Wang


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...